Toon posts:

Irischeques bij webshop met digicamera's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb door een aantal kerstbonussen een redelijk bedrag aan Irischeques(VVVbonnen) gekregen en nu wil ik een digitale camera kopen. Echter winkels, Kijkshop, Wehkamp, etc..., die staan aangegeven op de irischeques zijn nogal duur in vergelijking met de meeste webshops. Zijn er webwinkels die digitale camera's verkopen en die ook Irischeques accepteren?? Google en Got searches hebben weinig opgeleverd.

P.S. mijn budget ligt rond de 250 Euro ik heb al een kleine selectie gemaakt van de camera's die mij interessant lijken, maar dit lijkt me niet echt noodzakelijke informatie. ;)

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik denk dat je daarvoor bij de grotere fotozaken langs moet (Kamera Express of Foto Konijnenberg), ik zou niet weten wat een webwinkel met iris cheques moet, dan zou je ze moeten versturen (met alle risico's van verlies enzo) en dat lijkt me van hun kant veel te omslachtig. Ik heb er in ieder geval nog nooit van gehoord :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-12-2025
Plus dat de winkelier ook aan de irischeques moet betalen om ze in te kunnen wisselen hetgeen voor een webwinkel met een lagere marge iig niet interessant is.....

• MixingMastersM
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-12-2025

MixingMastersM

Ik heb ramen.....

Is het geen optie om ze gewoon aan je moeder of een ander familielid te verkopen wat ze wel kan gebruiken?

Dan heb jij cash en kan je overal bestellen en heeft die ander verder ook geen nadeel van.

Verwijderd

Topicstarter
Het is toch maar Wehkamp geworden. Ze hadden een aanbieding: Sony,DSC-P 43+128 mb stick +samsonite tas+batterijen+lader, voor 249,-. Leek me nog niet eens zo'n slechte deal als je ziet wat randzaken normaliter kosten.....
En overigens bedankt voor de reacties.. :)