Toon posts:

RealVNC in combinatie met Zyxel 650H

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Zyxel 650 H en probeer nu RealVNC aan de praat te krijgen, echter lukt mij dat niet erg.

Ik heb in de NAT setup al de in de SUA setup ingesteld om poort 5900 tot 5901 open te zetten op het juiste ip adres.

Ook heb ik in de firewall instellingen in de "internet to local network" de "rule summerary" instellingen aangezet voor real vnc.

Als laatste heb ik gekeken via een telnet verbinding of er nog filters ingesteld stonden en dat was niet het geval.

Het lijkt mij dat ik zo alle juiste stappen heb genomen en toch werkt het niet.

Zijn er mensen die ook de Zyxel 650H hebben en RealVNC wel aan de praat hebben gekregen?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dit is geen software, maar een netwerk probleem :)

SA > NT

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Frogmen
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
wat denk je van een poortforwarding te maken van poort 5900 naar het interne IP adres je wilt ten slotte een verbinding van buiten naar binnen maken.

Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.

Verwijderd

Topicstarter
Dat heb ik dus al gedaan in de NAT setup en toch werkt het niet.

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Tja hoe doe je dat dan dus ?
Ik heb ook in de router ingesteld port 5900-5950 maar hij doet het NOG niet.

• arikkert
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-02 12:23
misschien 2 tips

als je java/web interface gebruikt moet je ook 5800+ naar de vncserver IP forwarden in je nat setup.

weet je wel zeker dat je vncserver in je lan werkt en op die poorten (voordat je netwerk gaat troubleshouten)

Verwijderd

We gaan dus niet allemaal topics zitten kicken he, zo werkt het hier niet.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.