php fotoalbum dat werkt met php safe mode

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• Fried
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08 10:01
sinds kort werkt het fotoalbum (gallery) niet meer op de webspace van onze scoutinggroep.
dit doordat tegenwoordig php safe mode aan is gezet. dit kunnen wij ook niet aanpassen, en de provider is dit ook niet van plan (en terecht denk ik?). provider is btw endoria.net.

weet iemand een ander php based fotoalbum dat wij vanaf nu kunnen gaan gebruiken?
ik ben een redelijke leek wat betreft programmeren enzo. maar zo'n album installeren e.d. lukt nog wel.

alvast bedankt!!

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-08 11:40

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

>> Software Algemeen

Je zoekt standaard software; dat heeft niets te maken met zelf programmeren :)

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• Mark309
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Mark309

Ook wel Piet

Ik gebruik naar volle tevredenheide: DAlbum :) werkt gewoon onder safe mode, is lekker makkelijk en overzichtelijk. en met enig aanpassen kan je ook nog met comments ed gaan werken.

http://www.dalbum.org :)

Productman.nl - Helpt startups in de Achterhoek en Liemers - https://www.wiegaaterverhuizen.nl - Versla de makelaar ;)

• Fried
iig bedankt voor de snelle reactie. alleen vind ik dit album een beetje té flashy :S

ik vond Gallery juist zo overzichtelijk... 1 pagina met thumbs. laadt snel. upload via ftp.

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:35

reiker

dan jij!

Is Coppermine niet wat?

Zo gezegd, zo gedaan.

• Fried
en die werkt zeker met php_safemode aan?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Tjah; hier kunnen ook wij niet veel mee. Ga zelf even wat foto-albums proberen en kijk of het werkt naar tevredenheid. Een topic met wat eisen is niet echt wat we verwachten van een topicstart op GoT; zie ook Policy: Alle regels die op het forum gelden :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.