Printerkop Canon S600

Pagina: 1
Acties:

• Killop
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-12-2021

Killop

It never hurts to help

Topicstarter
Na al wat gezocht te hebben op internet en verschillende computerwinkels afgegaan te zijn, waag ik maar eens een gokje op het almachtige tweakers _/-\o_ .
De Canon S600 vertoond kuren. Als ik de spuitopeningen controleer via de printer eigenschappen dan zie ik dat de zwarte spuitopeningen niet goed meer zijn.
Ik heb de printerkop al schoongemaakt met alcohol. Dit had geen effect.
Mijn vraag is dan ook weet iemand misschien welke printerkop er in de S600 gaat?

What are we gonna do tonight?

• Killop

Killop

It never hurts to help

Topicstarter
niemand? :'( :'(

• Montana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-02 22:13

Montana

Apple and X-H2 ..what else !

Printerkop voor de S600 volgens mij ben je dan duurder uit dan een evt nw printer.
Als je op het onderdeel nummer zoekt kom je misschien verder.
Persoonlijk zou ik het niet doen..( nieuwe printerkop kopen)

Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount

• Killop

Killop

It never hurts to help

Topicstarter
Vind het een fijne printer. Maar waar zou ik dat onderdeel nummer moeten vinden?
Op de printerkop zelf staat niets. |:(

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:25

breinonline

Are you afraid to be known?

Je zou misschien moeten kijken naar de cartridges die erin gaan. Google zegt mij dat dat de 3-serie van Canon is. Een printerkop daarvoor moet nog wel te krijgen zijn. Weer googlen levert wel een paar bruikbare linkjes op. Je moet wel rekenen op een 80EUR voor een nieuwe printkop, of dat de moeite.het geld waard is moet je zelf maar kijken.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• Killop

Killop

It never hurts to help

Topicstarter
had ook al zo'n idee dat het die moet zijn maar heb ook wel eens meegemaakt dat dezelfde patronen in 2 verschillende koppen gaan :S
maar iig bedankt voor de hulp/bevestiging van mn vermoedde. word dan dus de BC33e. laat het nog wel ff weten of het de juiste is/was.

Pagina: 1