Ik ben bezig met het migreren en updaten van een Access database naar een nieuwe server (Windows Server 2003). Aan deze database moet ik een aantal nieuwe tabellen en queries toevoegen. Het script (in asp) dat ik daarvoor heb gemaakt, werkt op mijn PC perfect (windows 2000), alleen op de server levert het problemen op. Wanneer ik probeer om een tabel aan te maken met een CREATE TABLE query, dan levert het script geen resultaat op en blijft het *ergens* hangen. De tabel is echter wel aangemaakt. Als ik dan met een INSERT query gegevens in de nieuwe tabel probeer te stoppen, krijg ik weer het zelfde probleem. Queries worden helemaal niet aangemaakt (maar daar gebruik ik nog DAO voor ipv ADO).
Connectiestring die ik gebruik:
"Provider=Microsoft.Jet.OLEDB.4.0; Data Source=C:\pad\naar\db.mdb"
Ligt het vast niet aan, maar wie weet...
Ik denk zelf dat het probleem ligt bij een compatibility issue met de Jet drivers. Laatste drivers zijn echter wel geïnstalleerd. Via google kon ik ook geen soortgelijke problemen+oplossing vinden.
Heeft iemand een soortgelijk probleem gehad (en een oplossing)?
Connectiestring die ik gebruik:
"Provider=Microsoft.Jet.OLEDB.4.0; Data Source=C:\pad\naar\db.mdb"
Ligt het vast niet aan, maar wie weet...
Ik denk zelf dat het probleem ligt bij een compatibility issue met de Jet drivers. Laatste drivers zijn echter wel geïnstalleerd. Via google kon ik ook geen soortgelijke problemen+oplossing vinden.
Heeft iemand een soortgelijk probleem gehad (en een oplossing)?
the less one forgets, the less one remembers