Ik heb hier een zeer vreemd probleem, het kan zijn dat het spyware is of een virus maar ik krijg tot nu toe niets gevonden.
Systeemconfiguratie:
HP D330 P4 2,8 Ghz
512 Ghz / 80 Gb / DVD CD-RW
Windows XP SP2
Office 2000 smb
norton antivirus
Probleemomschrijving:
Deze pc start zeer langzaam op, voordat deze voorbij het welkom scherm komt duurt dit zeker een minuut of 4 a 5 terwijl ik alles in het msconfig uitgevinkt hebt! Ik heb de services gecontroleert maar hier staat zover ik heb kunnen zien ook geen vreemde services is.
De pc start dus uiteindelijk wel op maar geeft geen taakbalk (dus ook geen startbutton) deze staat niet op autohide of vergrendeld. Wanneer ik de windowsbutton gebruik van het toetsenbord krijg ik ook geen startmenu te zien!
Outlook express start probleemloos op, haalt ook berichten op maar wanneer ik een nieuw bericht wil maken krijg ik de melding: "er is een fout opgetreden bij het openen van dit bericht. Er is onvoldoende geheugen"
Programma's kan ik niet allemaal deïnstalleren vanwege de volgende melding: "The installShield Engine (iKernel.exe) could not be launched. De stub heeft onjuiste gegevens ontvangen.
Handelingen die reeds verricht zijn:
- HitmanPro 2
- Mc afee stinger
- Register doorgepluist
- MS Config alle opstartzaken uitgezet
- taskmanager prog doorgelopen
- computer handmatig doorgelopen op vreemde bestanden
Het lastige is dat ik ook niet kan zoeken. Dit werkt namelijk ook niet!
Deze problemen zijn er ook als ik in de veilige modus opstart!
Ook als ik een nieuwe useraccount aanmaak heb ik dezelfde problemen!
Iemand enig idee wat hiervan de oorzaak kan zijn?! Ik begin een beetje moedeloos te worden
Systeemconfiguratie:
HP D330 P4 2,8 Ghz
512 Ghz / 80 Gb / DVD CD-RW
Windows XP SP2
Office 2000 smb
norton antivirus
Probleemomschrijving:
Deze pc start zeer langzaam op, voordat deze voorbij het welkom scherm komt duurt dit zeker een minuut of 4 a 5 terwijl ik alles in het msconfig uitgevinkt hebt! Ik heb de services gecontroleert maar hier staat zover ik heb kunnen zien ook geen vreemde services is.
De pc start dus uiteindelijk wel op maar geeft geen taakbalk (dus ook geen startbutton) deze staat niet op autohide of vergrendeld. Wanneer ik de windowsbutton gebruik van het toetsenbord krijg ik ook geen startmenu te zien!
Outlook express start probleemloos op, haalt ook berichten op maar wanneer ik een nieuw bericht wil maken krijg ik de melding: "er is een fout opgetreden bij het openen van dit bericht. Er is onvoldoende geheugen"
Programma's kan ik niet allemaal deïnstalleren vanwege de volgende melding: "The installShield Engine (iKernel.exe) could not be launched. De stub heeft onjuiste gegevens ontvangen.
Handelingen die reeds verricht zijn:
- HitmanPro 2
- Mc afee stinger
- Register doorgepluist
- MS Config alle opstartzaken uitgezet
- taskmanager prog doorgelopen
- computer handmatig doorgelopen op vreemde bestanden
Het lastige is dat ik ook niet kan zoeken. Dit werkt namelijk ook niet!
Deze problemen zijn er ook als ik in de veilige modus opstart!
Ook als ik een nieuwe useraccount aanmaak heb ik dezelfde problemen!
Iemand enig idee wat hiervan de oorzaak kan zijn?! Ik begin een beetje moedeloos te worden
[ Voor 8% gewijzigd door j_v_malsen op 01-03-2005 12:00 ]
For rent