Toon posts:

[HP]Laserjet 1012 toner, moeilijk te verkrijgen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb echt veel moeite deze toner te vinden in Nijmegen. Mijn moeder heeft deze laserjet sinds een tijd en print vrij veel, waardoor de toner nu al leeg is. Bij MyCom moesten hem bestellen en overige computerzaken hadden die toner sowieso niet op voorraad.

Hebben mensen dezelfde problemen met het verkrijgen van toners voor (nieuwe) laserprinters van HP, of misschien nog tips? Bestellen via internet kan natuurlijk altijd, alleen weet je dan nooit hoe lang het duurt en dat is op langere termijn een stuk onhandiger.

Ik heb net ook even HP gebeld op een 0900-nummer :( en daar gaven ze natuurlijk aan dat de toner "gewoon" verkrijgbaar moet zijn bij de lokale pc-boer en/of kantoorzaak, nie dus :?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2005 11:00 ]

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:04

breinonline

Are you afraid to be known?

Toch zijn dat de zaken waar je ze moet halen. Mycom/Vobis moeten hem in principe op voorraad hebben en kunnen hem in principe binnen een dag in huis hebben. Veel grotere (kantoor)boekhandels hebben dit soort toners ook, ik kan me niet voorstellen dat je deze winkels niet hebt in Nijmegen...

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-02 10:59
tja, ook bij ons (lokale computerwinkel) zijn toners, behalve degene die we zelf gebruiken, ook niet op voorraad. Simpelweg omdat de afzetmarkt te klein is om die dingen op voorraad te hebben.

Bestellen kan wel, kan er binnen 2 dagen zijn, en dat is meestal wel te doen, je merkt wel als je toner (bijna) leeg is, en dmv wat schudden red je t meestal wel een paar dagen. Als je al ZOVEEL print, neem dan zelf zo'n ding op reserve ;)