Toon posts:

[Ervaringen] Acer service

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste lieden,

ik ben erg benieuwd naar jullie mening over Acer als laptopfabrikant. Ik zit namelijk met het volgende:

Ik heb een jaar geleden een Travelmate 242 gekocht. Na 6 maanden begon ie raar te doen. Het toetsenbord was te hoog gemonteerd dus mocht ik hem opsturen. Kreeg ik hem terug met de vermelding: we hebben alleen het scherm schoongemaakt. (Dat kan ik zelf ook, dacht ik)

Later weer opgestuurd, ook vanwege andere problemen met het scherm (ik kreeg een trillend, vervormd beeld en daarna viel het scherm uit met een grijs display en een lila, verticale streep op 1/3). Onderkant veranderd en voor de rest niets gevonden.

Een maand weer teruggestuurd, ook vanwege problemen met de DVD-drive (valt om de haverklap uit), met de tip te kijken naar de kabel tussen display en mobo. Kabel vervangen, voor de rest niets gevonden.

Daarna problemen met het stroom, op 90 % valt ie gewoon uit (lijkt op kortsluiting), terwijl wanneer ik hem daarna weer aanzet zo nog 2 uur verder ga.

Weer opgestuurd, na veel gezeur zou ik een nieuwe laptop krijgen. (Ik lichtelijk euforisch.) Ik zou hem binnen een week krijgen (04-02), maar hij kwam niet. Ik heb nu al 15 keer gebeld, maar iedere keer worden er dingen beloofd en niet nagekomen. Ik heb mijn laptop nodig voor school en werk, zonder kost het mij erg veel tijd. Ik ben nu van plan om een schadevergoeding te eisen voor alle dagen dat ik thuis heb moeten blijven omdat hij 'nu wel zou komen'.

Mijn vragen: Komt dit jullie bekend voor? Wat heb je eraan gedaan? Wat kan ik eraan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:47
Op dit moment heb je zelf helemaal niets, ik zou dus vriendelijk blijven en dit subtiel aanpakken. Zeker niet gaan dreigen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ricardo87 schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 10:55:
Op dit moment heb je zelf helemaal niets, ik zou dus vriendelijk blijven en dit subtiel aanpakken. Zeker niet gaan dreigen...
Op zich heb je gelijk ja, maar de kosten lopen erg hoog op, en ik doe al een half jaar vriendelijk, en het wordt nu wel eens tijd dat ze er wat aan gaan doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-10 23:21
Tja, wat doe je er aan ? :(

Aangetekende brieven reageren ze niet op, afspraken maken doen ze ook niet.
Zo is mij in een tijd van 2 maanden 6x!!! door verschillende medewerkers beloof dat er contact met me zou worden gezocht ivm geld terug.

Nou... ik denk niet dat ik iets hoef te zeggen ;)

Godzijdank dat ik iemand kende die toen op de helpdesk zat, en die heeft me uiteindelijk dan maar aan een nieuwe geholpen. (was nog grappig .. stuurde ze me een NIEUW DUITS model ... 8)7 kon ik nog niks mee. Azerty TOBO en de rest ook allemaal in het duits :X ) die ik dus (nadat ik de duitse weer had laten vervangen) de dag nadat ik hem kreeg, meteen verkocht heb.

Ik zit dan nu op een thinkpad met mindere specs.
Maar mijn cd-dvd-rw drive ging stuk. De dag er na.! uit de UK stond er al een pakketje via ups voor me deur met een nieuwe.

Met mijn andere thinkpad moest ik de installatie cd-roms hebben. Die had ik nog de zelfde dag via UPS Express.

Nee, ik weet nu wel dat ik niet alleen naar de specs kijk als ik iets koop, maar ook de service :)

Kijk ook in het TM-80x topic voor heeeeeelveeeel ervaringen met Acer ... 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Roberto op 01-03-2005 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thnx. Ik zie in het topic dat ik niet de enige ben met (service) problemen bij Acer. Is het wel verstandig om de volgende keer een Acer te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-10 23:21
Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 13:51:
Thnx. Ik zie in het topic dat ik niet de enige ben met (service) problemen bij Acer. Is het wel verstandig om de volgende keer een Acer te kopen?
lol 8)7

Dat moet je geheel voor jezelf bepalen.

Wil jij goede specs voor weinig geld. En denkje dat je laptop niet stuk gaat. Dan zou ik logisch zeggen ja.

Echter weet je dit helaas niet.

Het is dus gewoon een gok :)
Pagina: 1