Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Memoryplus failliet??

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

• Acidfire
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-08 09:57

Acidfire

Burning Universe

Topicstarter
Ik heb 4 weken geleden een geheugenkaart besteld en vooruit betaald. Nu een maand later
nog niets ontvangen, na diverse reclamaties. :( Op mijn verzoek, ook geen geld terug ontvangen.
Weet iemand iets meer van dit bedrijf en de stand van zaken. Eventueel een tip om mijn geld terug te krijgen.

• Preatorium
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-08 15:38
Onderneming is niet failliet volgens KvK (KvK-inschrijfnummer: 08105622). Memoryplus is een handelsnaam van de eenmanszaak Keypress uit Oldenzaal. Een telefoonnummer is niet opgegeven op de website noch in de KPN Telefoongids. De website www.keypress.nl verwijst naar www.henk.nl waar geen info op vermeldt staat. Geen professionele onderneming, lijkt erop dat degene het "erbij" doet of meerdere van dit soort zaken heeft?

Via www.ikhebje.nl heb ik het volgende telefoonnummer gevonden:
0541-510031

Zou eens bellen en vragen naar Henk? van Keypress c.q. Memory Plus.

[ Voor 4% gewijzigd door Preatorium op 01-03-2005 10:52 ]

Remember this; very little is needed to make a happy life. ~ Marcus Aurelius Antoninus (121-180)

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Zoals Tweakers.net al in de Shop Survey aangeven, is de shop op dit moment niet failliet.
Op dit moment wordt bestellen bij Memory+ absoluut afgeraden. De kans dat er niet geleverd wordt is zeer groot. Om die reden zijn de prijzen in de Pricewatch onzichtbaar gemaakt.

Inmiddels heeft Tweakers.net begrepen dat wel een kans dat de gedupeerde klanten hun geld terugkrijgen. Hoe en wanneer is echter niet te zeggen.
Aangezien er verder geen informatie beschikbaar is gaat dit topic voorlopig opslot.

Dit topic is gesloten.