"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."
Een processor?
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
Maar goed dat je dat lijstje gestuurd hebt,waren ze zelf vast nooit opgekomen.
Krijg je zeker wel erg veel geld voor?
Krijg je zeker wel erg veel geld voor?
Een cliche is ooit origineel begonnen
Ik wil hemaal geen dipswitches, 1 jumper (of liever een schakelaar) voor een bios reset is genoeg...- DIP Switches ipv jumpers
is leuk, maar laat ze eerst maar eens zorgen dat er meer irq's beschikbaar zijn... dan heb je nog eens wat aan al die sloten- 6 PCI
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
/me wil ook wel zo'n intel i960 chippie op zijn volgende mobo
6 PCI
Erg leuk, vooral als alle huidige chipsets nog steeds slechts 4 busmasters ondersteunen. Kan je dus bijna niks in de laatste PCI sloten douwen
P.S. WEL AMR !! Tussen je AGP en PCI1 ; kost het je tenminste geen PCI slot als je een goeie koeler op je videokaart zet !!
Erg leuk, vooral als alle huidige chipsets nog steeds slechts 4 busmasters ondersteunen. Kan je dus bijna niks in de laatste PCI sloten douwen
P.S. WEL AMR !! Tussen je AGP en PCI1 ; kost het je tenminste geen PCI slot als je een goeie koeler op je videokaart zet !!
Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me
Dus, een niet busmaster pci slot onder je agp. Geen amr en toch de betere sloten vrij. 
Ata100? Laat ze nou eerste maar aan ata66 werken, want op sommige bordjes werkt dat errug slecht.
Ata100? Laat ze nou eerste maar aan ata66 werken, want op sommige bordjes werkt dat errug slecht.
ATA100 ?????
U2W-SCSI !!!!
U2W-SCSI !!!!
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Verwijderd
Slot1????
Gewoon SlotA natuurlijk. En dan met bijgeleverde convertor naar socket A.
Jumpers zijn overbodig (behalve BIOSreset), dat kan allemaal in je bios worden geregeld. Wel is het koel om temp-sensors rond het geheugen, de chipset e.d. te hangen.
En natuurlijk een instelbare AGP/PCI divider...
Gewoon SlotA natuurlijk. En dan met bijgeleverde convertor naar socket A.
Jumpers zijn overbodig (behalve BIOSreset), dat kan allemaal in je bios worden geregeld. Wel is het koel om temp-sensors rond het geheugen, de chipset e.d. te hangen.
En natuurlijk een instelbare AGP/PCI divider...
Hoezo slotA ?
ik heb toch nog altijd liever Intel. Zolang bedrijven geen vertrouwen hebben in AMD heb ik het ook niet. btw Converters van socket A ---> slot A kunnen toch niet?
ik heb toch nog altijd liever Intel. Zolang bedrijven geen vertrouwen hebben in AMD heb ik het ook niet. btw Converters van socket A ---> slot A kunnen toch niet?
Pagina: 1