Agenda Outlook

Pagina: 1
Acties:

• phoxy84
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-02 13:16
Hoi,

Ik heb een probleem. Ik kan mijn outlook niet meer in, foutmelding ofzo. Nu heb ik op een andere PC ook outlook staan, maar hoe krijg ik nou mijn agenda en contactpersonen van de outlook die niet meer werkt, naar de outlook die nog wel werkt. Welke bestanden moet ik dan overzetten, of wat moet ik doen?

Alvast bedankt!

Verwijderd

ga op zoek naar je .PST- bestand...daar staat alles in en die importeer je in de nieuwe outlook.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2005 08:25 ]

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

lier

MikroTik nerd

phoxy84 schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 08:22:
Hoi,

Ik heb een probleem. Ik kan mijn outlook niet meer in, foutmelding ofzo. Nu heb ik op een andere PC ook outlook staan, maar hoe krijg ik nou mijn agenda en contactpersonen van de outlook die niet meer werkt, naar de outlook die nog wel werkt. Welke bestanden moet ik dan overzetten, of wat moet ik doen?

Alvast bedankt!
Het beste kan je beginnen met de moeite nemen om zelf uit te zoeken waarin de gegevens van Outlook opgeslagen liggen. Zodra je dat weet, kan je met behulp van dit bestand bepaalde (of alle) gegevens importeren.

Daarnaast is het ook verstandig om de foutmelding (ofzo...???) hier te vermelden, misschien ben je wel geveld door een virus en ga je dat zo op je "schone" pc ook introduceren.

Hint: .pst

[ Voor 12% gewijzigd door lier op 01-03-2005 08:27 ]

Eerst het probleem, dan de oplossing

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-08 21:18
Lekker duidelijk, "foutmelding ofzo" :(

Probeer het bestand eens te repareren met scanpst

• phoxy84
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-02 13:16
Nou het is een melding omdat ik per ongeluk mijn PC heb geformatteerd en windows op een andere PC heb staan. Nu ben ik alle gegevens aan het recoveren maar dan missen er bestanden die outlook nodig heeft. Maar ik heb de hoop al opgegeven dat mijn recovery alle gegevens weer terughaalt.
Maar als ik de oude outlook vanuit mijn recovery bestand open staat er dat ie:
Kan Microsoft Oulook niet starten. Kan het Outlook-venster niet openen. Kan de set mappen niet openen. De server is niet beschikbaar.....

Verwijderd

Per ongeluk geformatteerd :? :? :? :? :? :? :? :?
8)7 Ik wens je succes
Pagina: 1