Goededag mensen,
Zou graag een topic willen starten over problemen met sli configuraties.
Het maakt niet uit wat voor systeem je hebt, wat voor graka's of mobo.......
Loop je tegen dingen aan of kom je er niet uit, post het hier.
Zal ik gelijk maar aftrappen dan.......
Ik heb een asus sli deluxe mobo met een amd64 3500 processor, en 2x een xfx 6800GT.
Alles heb ik werkende gekregen, dus mocht je vragen hebben probeer ik je te helpen.
Maar denk ook even met mij mee aub want ik zit met het volgende probleem:
Als ik multi gpu rendering aan zet in de sli certiefied games merk ik dat de kaarten hun uiterste best doen, gelukkig doen ze dat en merk ik ook dat ik heel wat frames per second meer krijg dan met een single graka opstelling.
Het probleem is dat wanneer multi gpu aangeschakeld is ik trillingen merk in mijn beeldscherm.(voornamelijk onderkant en bovenkant)
Dit bv in HL2 - CS:S - Farcry. dit zijn sli certified games, en volgens mij zou dit niet mogen.
Vreemd genoeg als ik ga benchen, bv met 3Dmark2005 trilt mn beeldscherm niet.
(khaal trouwens een hele nette score van 8963 zonder oc
).
het is niet de refreshrate, kheb diversen drivers geinstalled gestest (en weet nu ook wel wat de beste preformance drivers zijn dankzij veel testen
) Graka's omgewisseld, connector omgedraaid, ez card etc.......
dit alles lost mijn probleem niet op
........hebben anderen hier ook last van?
iemand suggesties/oplossing?
Zou graag een topic willen starten over problemen met sli configuraties.
Het maakt niet uit wat voor systeem je hebt, wat voor graka's of mobo.......
Loop je tegen dingen aan of kom je er niet uit, post het hier.
Zal ik gelijk maar aftrappen dan.......
Ik heb een asus sli deluxe mobo met een amd64 3500 processor, en 2x een xfx 6800GT.
Alles heb ik werkende gekregen, dus mocht je vragen hebben probeer ik je te helpen.
Maar denk ook even met mij mee aub want ik zit met het volgende probleem:
Als ik multi gpu rendering aan zet in de sli certiefied games merk ik dat de kaarten hun uiterste best doen, gelukkig doen ze dat en merk ik ook dat ik heel wat frames per second meer krijg dan met een single graka opstelling.
Het probleem is dat wanneer multi gpu aangeschakeld is ik trillingen merk in mijn beeldscherm.(voornamelijk onderkant en bovenkant)
Dit bv in HL2 - CS:S - Farcry. dit zijn sli certified games, en volgens mij zou dit niet mogen.
Vreemd genoeg als ik ga benchen, bv met 3Dmark2005 trilt mn beeldscherm niet.
(khaal trouwens een hele nette score van 8963 zonder oc
het is niet de refreshrate, kheb diversen drivers geinstalled gestest (en weet nu ook wel wat de beste preformance drivers zijn dankzij veel testen
dit alles lost mijn probleem niet op
iemand suggesties/oplossing?