Toon posts:

bijna mijn promise u 100 binnen goeie ervaringen ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
he hallo
Met een beetje geluk heb ik hem morgen in huis en dan zet ik die onboard highpoint op mijn be6 II uit die ik niet altijd even goed vind is de promise probleemloos ?
Ook onder linux en win 2000 ?
Misschien bouw ik hem dan om en duw ik er nog een seagate baracudda 30 gb 7200 rpm bij voor raid.
Maar dan heb ik nog twee u66 schijven over die zal ik dan wel weer op de highpoint moeten zetten i.v.m dat de intel controller zijn handen vol heeft aan mijn cdrom en mijn cd writer ieder als master op eigen kanaal.
gr

jakob
(8>

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:56
Ik heb 'm omgebouwd naar FastTrak100, en dat werkt prima onder W2K; nooit problemen gehad. Linux (Suse6.4) ziet 'm overigens niet:( daar gebruik ik dus een apparte disk voor.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op maandag 08 januari 2001 00:31 schreef buitenb het volgende:
he hallo
Met een beetje geluk heb ik hem morgen in huis en dan zet ik die onboard highpoint op mijn be6 II uit die ik niet altijd even goed vind is de promise probleemloos ?
Ook onder linux en win 2000 ?
Misschien bouw ik hem dan om en duw ik er nog een seagate baracudda 30 gb 7200 rpm bij voor raid.
Maar dan heb ik nog twee u66 schijven over die zal ik dan wel weer op de highpoint moeten zetten i.v.m dat de intel controller zijn handen vol heeft aan mijn cdrom en mijn cd writer ieder als master op eigen kanaal.
gr

jakob
(8>
hmm je kan je on board niet uit zetten want vanaf de ultra 100 kan je niet booten helaas naar mijn weten

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 11:49
Je wel ervan booten. In de bios instellen: Bootsequence SCSI/IDE
Ik heb de ATA66 versie en die werkt prima.

Verwijderd

Topicstarter
mooi man !
Tja als t goed is boot ie maar zo op als ik dat goed instel kan niet wachten totdat ik de highpowerpoint uitzet en de promise erin heb.
gr

jakob
(8>