Toon posts:

poorten openzetten

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een probleem met het openzetten van poorten.

ik zit achter een hub (geen router) met een gekraakte speedtouch home modem, waar meerdere pc's opzitten dmv een netwerk. Vervolgens als ik het ip (10.0.0.138) invoer in een browser om in het menu van de modem te komen word er gevraagd om een username en wachtwoord.

Dit wachtwoord is toch hetzelfde als het wachtwoord waar je mee inlogged met je username op de site van je provider (versatel)?, zoja: waarom word het wachtwoord dan niet geaccepteerd.

Of heb ik hiervoor het expert wachtwoord nodig wat je gebruikt voor het kraken van de modem...

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Als jij je wachtwoord van je modem aanpast heeft dat 0.0 te maken met je provider.

offtopic:
Je hebt trouwens geen probleem met het open zetten van poorten, maar met het onthouden van wachtwoorden. ;) :>

[ Voor 43% gewijzigd door Voutloos op 01-03-2005 00:53 ]

{signature}

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-05 23:54

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 00:50:
Of heb ik hiervoor het expert wachtwoord nodig wat je gebruikt voor het kraken van de modem...
Nee, het gewone wachtwoord van het modem is hier van belang. Dat heb je zelf ingesteld. Kom je hier niet meer uit dan kun je het modem resetten naar de fabrieksinstellingen.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Verwijderd

Zie leuk_he. En gebruik anders de handleiding van de Speedtouch Pro.

Dit topic is gesloten.