Toon posts:

19" netwerk switch 1000Mbit?

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben opzoek naar een goeie 19" 1000Mbit netwerk switch. Ik ben vanavond even gaan zoeken op het internet en de keuze is reuze. Maar de vraag is welk merk kan ik nou het beste nemen? Ik hoor veel verschillende verhalen over merken dus ik zou graag van andere willen horen wat ik het beste kan doen.

Ik weet dat een 19" 1000Mbit switch iets duurder zijn maar het is niet de bedoeling dat ik een van de duurste ga kopen. Dus ik zoek een goeie switch voor een leuke prijs. De switch hoeft niet perse beheerbaar te zijn.

Ben benieuwd,

Jos

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-02 17:52

Klippy

Still Game

Denk dat dit topic beter ergens in Netwerken past.

En het is denk ik handig om aan te geven waar je hem voor wil gaan gebruiken.
Thuisgebruik of professioneel, dan kan je misschien ook meteen een voorzichtige prijsindicatie geven.

Anders kunnen wij moelijk bepalen waar je voor zou moeten kiezen. Kan wel de beste switches opnoemen, maar die zijn denk ik een beetje aan de dure kant met functionaliteiten waar je waarschijnlijk nog nooit van gehoord hebt,

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Verwijderd

Topicstarter
Het is voor op een kantoor. De meeste computers die er staan zijn apple computers. Het gaat puur om grote bestanden heen weer te kopieeren. Verder een simpel netwerk draaien met server en internet natuurlijk.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:44

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

- Overige Hardware is geen dumpbak, de hoofdgroep 'netwerken' is er niet voor niets
- 'welk $product moet ik kopen?' topics zijn nooit zo gewenst. Zoek zelf reviews en hou die naast de pricewatch :z

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.