Toon posts:

Oude ftp server draait nog op mijn mac

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik draaide op mijn mac eerst rumpus ftp , maar omdat het een demo was heb ik die verwijderd. Ik heb daarna letterlijk alle caches leeggemaakt en mijn safari gereset. Nog steeds blijf ik in mijn browser het volgende bericht zien als ik mijn ip 192.168.2.2 in tik:
This Copy Of Rumpus Has Expired

"This Rumpus evaluation software has expired. If you have already purchased Rumpus, please validate your copy by entering your serial number and validation code on the 'Install Server' window of the Rumpus control application. For ordering details, visit the Maxum Web site at 'http://www.maxum.com/'."

Heeft iemand een idee waar dit aan ligt en kan iemand me ermee helpen. Heeft iemand ook een goede alternatef wat ftp server betreft??

• naaa
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-01-2024

naaa

As an angel hits the ground

Is dit in Mac OS 7/8/9 of Mac OS X? Ik denk dat er ergens nog een HTML bestandje staat van Rumpus, in Mac OS X staat die waarschijnlijk in /Libary/WebServer/Documents.

Veder kan je ook niet met Fetch een server opzetten? Dacht dat dat kon...

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-02 10:41

chem

Reist de wereld rond

Uhm, wat dacht je van een Find naar "rumpus" ?

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• MacWolf
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-09-2024
Rumpus is OS 9 en OS X compatible volgens de site.

Microsoft Windows: A thirty-two bit extension and graphical shell to a sixteen-bit patch to an eight-bit operating system originally coded for a four-bit microprocessor which was written by a two-bit company that can't stand one bit of competition.

Verwijderd

Topicstarter
Klopt, door het verwijderen van caches en bepaalde files en het stopped van de nog draaiende webserver was het probleem voorbij. Allemaal dank