Ik draai mn CarPuter (Computer in de Auto) op een resolutie van 640x480 via TV-out naar mn scherm werkt allemaal Super maar als ik nu in hibernate ga en hij komt er weer uit zie ik geen reet meer op mn schermpje zeg maar net of dat de refresh rate of resolute hoger is dan dat het scherm aan kan.
allemaal strepen en het beeld loopt met een mega snelheid over mn scherm niet te lezen.
als ik dan ga rebooten is het weer ok.
ik heb als optie in mn boot.ini /BASEVIDEO aan staan zodat hij elke keer in vga mode start.
lijkt er op dat als hij uit hibernate komt die /BASEVIDEO overslaat en gewoon in 800x600 gaat staan draaien.
ohjah als ik op hibernate klik dan krijg je normaal te zien "Hibernating" en dan loopt er zown balkje vol.
Dan begint het gezeik dus al dat is al niet meer te lezen.
Het is erg irritant dat ik nu elke keer moet rebooten want dan moet ik elke keer weer het nummer op zoeken wat ik aan het luisteren was.
als ik in hibernate ga en terug kom gaat het geluid wel gewoon verder maar het beeld is helemaal vaag
ik hoop dat iemand een oplossing heeft
alvast bedankt
TazZ
allemaal strepen en het beeld loopt met een mega snelheid over mn scherm niet te lezen.
als ik dan ga rebooten is het weer ok.
ik heb als optie in mn boot.ini /BASEVIDEO aan staan zodat hij elke keer in vga mode start.
lijkt er op dat als hij uit hibernate komt die /BASEVIDEO overslaat en gewoon in 800x600 gaat staan draaien.
ohjah als ik op hibernate klik dan krijg je normaal te zien "Hibernating" en dan loopt er zown balkje vol.
Dan begint het gezeik dus al dat is al niet meer te lezen.
Het is erg irritant dat ik nu elke keer moet rebooten want dan moet ik elke keer weer het nummer op zoeken wat ik aan het luisteren was.
als ik in hibernate ga en terug kom gaat het geluid wel gewoon verder maar het beeld is helemaal vaag
ik hoop dat iemand een oplossing heeft
alvast bedankt
TazZ
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2005 23:35 ]