Ik was al lang van plan om ooit dry ice te proberen omdat ik er gemakkelijk aan kan komen. Ik had dus enkel een container nodig. Dat bleek niet zo simpel te zijn. Uiteindelijk heeft Kristos me een aluminium container kunnen bezorgen. Beter dan niets dus proberen maar...
Hier zie je Kristos de aan het werk met de container

Hier maak ik het bevestigingsmechanisme klaar en staat Kristos te wachten met zijn container, volledig geisoleerd.

Nog wat vaster zetten .... fles aceton op de voorgrond

DI uit de verpakking halen

Spannend ... eerste keer in windows. Zak zit rond container om opspattend aceton niet op het moederbord terecht te laten komen. Zoek het potje vaseline

Container bijvullen. Niet met zo'n grote brokken natuurlijk

Is blijkbaar al aardig koud bovenaan

Volledig systeem up and running. De 6800ultra is uitgerust met een SLK900u en een delta fan.

Dit krijg je als alles wat te hard aandraait

We zien ijsvorming aan de voet

Beeldje van de socketisolatie, met veel vaseline

Een pifastje, met divider, slechte score
temp staat rechtsonderaan

En een dikke 3Ghz oc

Het was uiteindelijk een geslaagde test maar meer zit er niet in vrees ik. Max multi van een 3400+ is 11 en de mem controller haalt met moeite 270-275 dus dan haal je 3025Mhz max. Volgende keer nieuwe cpu, nieuwe container, dry ice en LN2
En nog met dank aan Robin die voor de foto's, pizza's, vaseline en Canal+ zorgde
Hier zie je Kristos de aan het werk met de container

Hier maak ik het bevestigingsmechanisme klaar en staat Kristos te wachten met zijn container, volledig geisoleerd.

Nog wat vaster zetten .... fles aceton op de voorgrond

DI uit de verpakking halen

Spannend ... eerste keer in windows. Zak zit rond container om opspattend aceton niet op het moederbord terecht te laten komen. Zoek het potje vaseline

Container bijvullen. Niet met zo'n grote brokken natuurlijk

Is blijkbaar al aardig koud bovenaan

Volledig systeem up and running. De 6800ultra is uitgerust met een SLK900u en een delta fan.

Dit krijg je als alles wat te hard aandraait

We zien ijsvorming aan de voet

Beeldje van de socketisolatie, met veel vaseline

Een pifastje, met divider, slechte score

En een dikke 3Ghz oc

Het was uiteindelijk een geslaagde test maar meer zit er niet in vrees ik. Max multi van een 3400+ is 11 en de mem controller haalt met moeite 270-275 dus dan haal je 3025Mhz max. Volgende keer nieuwe cpu, nieuwe container, dry ice en LN2
En nog met dank aan Robin die voor de foto's, pizza's, vaseline en Canal+ zorgde
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2005 12:27 ]