Toon posts:

[FP NickChange] Delete --> "Gjallarhorn", rename oud account

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste admin(s),

Ik zit met het volgende : Ik had al een FP-user-account onder de naam "Infanticide". Na een globale nickchange heb ik een tijdje geleden een nieuw FP-user-account aangemaakt. Helaas kwam ik er later pas achter dat het eigenlijk net zo handig zou zijn als de nick van het oude FP-user-account gewoon veranderd zou worden, maar toen was het immers al te laat.

Nu wilde ik om het volgende vragen : Zou het FP-user-account "Gjallarhorn" ge-delete kunnen worden en vervolgens het FP-user-account "Infanticide" (m'n oude nick) ge-renamed kunnen worden naar "Gjallarhorn" ?

Alvast bedankt,

Stef a.k.a. Gjallarhorn.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:54
* Crash duikt de DSP in

[edit]
Gjallarhorn renamed naar Gjallarhorn|IA en gebanned.
Infanticide gerenamed naar Gjallarhorn.

Veel plezier met je nieuwe nickname :)

[ Voor 70% gewijzigd door Crash op 28-02-2005 23:03 ]

• Truus
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-07-2022
* Truus *

Geen water in de DSP :X

Why be difficult when with a little extra effort you can make yourself impossible? || veni, vidi, delevi || You people laugh because I'm different... I laugh because you're all the same.

Verwijderd

Topicstarter
Crash schreef op maandag 28 februari 2005 @ 23:00:
Gjallarhorn renamed naar Gjallarhorn|IA en gebanned.
Helaas kan ik met m'n actieve account niet mijn normale mail-account invoeren, aangezien deze al in gebruik is, door Gjallarhorn|IA dus. Zou je deze eventueel kunnen vervangen door m'n huidige mail-account (wat nu dus in het "Gjallarhorn"-account staat), zodat ik bij m'n actieve account m'n normale mail-account weer kan invoeren ?

Alvast bedankt :)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2005 23:12 . Reden: Quote fixxxed, typo's ]

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:54
Wel net zo handig ja :P
Van hotmail adres naar chello adres verandert zoals dit ook hier in je GoT profiel staat :)

Verwijderd

Topicstarter
Thanks a lot Crash _/-\o_
Pagina: 1