requests via winamp

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Medetweakers,

Ik zit bij een webradio en daar is gebrek aan een 'non stop request' systeem. Aangezien we allemaal van eigen huis zenden dus ip verwisseld iedere keer vroeg ik me af of er een mogelijkheid bestaat om via Winamp non stop requests aan te vragen. Met SaM kan het maar dan zit je weer met het probleem dat je niet auto kan connecten als iemand disconnect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik begrijp toch niet helemaal wat je wilt. Als je non-stop wilt broadcasten kun je gewoon een centrale shoutcast server gebruiken; wat bedoel je precies met 'requests aanvragen'? En wat zou SaM moeten zijn?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Ik denk dat iceiscold wil dat mensen daadwerkelijk een nummer kunnen aanvragen op een 24/7-basis. Shoutcast werkt alelen je file af (wat evt. nog wel redelijk random kan of niet) maar doet niets aan aanvragen afaik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geert zo bedoel ik het idd, gewoon via een site aanvragen en dan hoor je hem op de radio :-)