Through meditation I program my heart to beat breakbeats and hum basslines on exhalation -Blackalicious || *BetuweKees was AFK; op de fiets richting China en verder
Ik denk niet dat die er nog zijn....
"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -
Zit in ieder geval een toetsenbord op. Die dingen zijn gemaakt als PDA / typemahcine combinatie, lijkt me wel wat voor jouw situatie. Ding draait op PalmOS, een redelijke garantie voor een acceptabel baterij verbruik!
The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Een alternatief is idd een Psion 5MX (of de Ericsson kloon ervan), maar iirc doen die niet zo lang met hun accu's. Hebben wel een fijn toetsenbord en een goede UI. Het nadeel van deze beestjes is wel dat na verloop van tijd door vaak open- en dichtdoen de bandkabel tussen het scherm en de main unit stukgaat, als je er zoeen koopt zou ik het ding direct uitelkaar halen en dat punt verstevigen met gaffa-tape ofzo.
[ Voor 37% gewijzigd door Sprite_tm op 01-03-2005 13:56 ]
Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog
Niet nemen, die rommel is de grootste rotzooi wat er bestaat, die datakabels van het mobo naar het lcd is meestal verrot.w_m0zart schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 02:08:
(2e hands) Psion 5mx of iets?
Ik heb nog wel een Ericson MC16 liggen (windows ce 2.0 met pocket word ensow) loopt op aa batterijen en heeft een tobo, intresse? Mail me maar of iets in die trant, contact staat in me profiel (msn/mail/icq).
Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+
de 5mx was de enige die ik inderdaad zo kon vinden, maar ik begrijp van de laatste paar posts dat die dus een beetje afgeraden wordt. ik ga me eens verdiepen in de andere modelletjes die genoemd worden, en, meneer aard, iig bedankt voor t aanbod
Through meditation I program my heart to beat breakbeats and hum basslines on exhalation -Blackalicious || *BetuweKees was AFK; op de fiets richting China en verder
Je mag um zo voor een appel en een ei over nemen:BetuweKees schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 14:11:
waarom iets met aa batterijen? omdat ik eerlijk gezegd helemaal gek wordt van al die verschillende gadgets die altijd maar weer een eigen accu en oplader nodig hebben. daarnaast is een batterij wel zo handig aangezien je hem kan vervangen; batterij leeg? nieuwe erin en doortikken..
de 5mx was de enige die ik inderdaad zo kon vinden, maar ik begrijp van de laatste paar posts dat die dus een beetje afgeraden wordt. ik ga me eens verdiepen in de andere modelletjes die genoemd worden, en, meneer aard, iig bedankt voor t aanbod
Hier wat extra informatie: http://www.rothberger.net/pages/hardware/ericsson_mc16.shtml
Ik vond het persoonlijk wel een fijn appraat, deed 2 weken met 2 penlites oid met mijn agenda werk.
Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+
Verwijderd