Toon posts:

Sony VPL-S900 Verbrande LCD panelen

Pagina: 1
Acties:
  • 161 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg een Sony VPL-S900 aangeboden voor 50 Euro. Alleen de lcd panelen zijn iets verbrand omdat de beamer te warm is geweest. In het midden een gele vlek en aan de linker hoek een blauwe vlek.

Wat adviseren jullie mij aan?

1. Zonde van je geld!
2. Gelijk kopen!

• dodo79
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-02 16:11

dodo79

witte dikke tonnie

zonde van je geld, mits je voor een prikkie een nieuw lcd blok kan kopen en zelf de lcd data in de projector kan zetten.

ga voor dat geld gewoon een avondje naar de kroeg, dan heb je nog leut van je geld :)

omdat het kan!

Verwijderd

Topicstarter
dodo79 schreef op maandag 28 februari 2005 @ 21:47:
zonde van je geld, mits je voor een prikkie een nieuw lcd blok kan kopen en zelf de lcd data in de projector kan zetten.

ga voor dat geld gewoon een avondje naar de kroeg, dan heb je nog leut van je geld :)
Als ik dat lcd blok nou voor een goedkoop prijsje kon krijgen...de rest is geen probleem :)

• dodo79

dodo79

witte dikke tonnie

Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2005 @ 22:04:
[...]

Als ik dat lcd blok nou voor een goedkoop prijsje kon krijgen...de rest is geen probleem :)
Als spare part bij sony kost het prisma(lcd) blok al bijna 1500 euro, dus ga er maar niet van uit dat je die voor een prikkie tegen komt :)

omdat het kan!

Verwijderd

Topicstarter
dodo79 schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 16:44:
[...]

Als spare part bij sony kost het prisma(lcd) blok al bijna 1500 euro, dus ga er maar niet van uit dat je die voor een prikkie tegen komt :)
Ik bedoelde.. Als ik nou een sloop beamer tegen kom van hetzelfde type. Meestal is of de ballast unit kapot of het lcd blok.

Inmiddels ben ik er ook achter gekomen dat het lcd blok vervangen een vluitje van een cent is.

• dodo79

dodo79

witte dikke tonnie

Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 18:19:
[...]

Ik bedoelde.. Als ik nou een sloop beamer tegen kom van hetzelfde type. Meestal is of de ballast unit kapot of het lcd blok.

Inmiddels ben ik er ook achter gekomen dat het lcd blok vervangen een vluitje van een cent is.
ballast unit???, wasda??
en bij een lcd block vervangen is het niet alleen het over schroeven van een lcd block, want dan heb je alsnog kans dat het beeld niet goed is.
Je moet ook de lcd data in het geheugen zetten.

omdat het kan!

• houthakker
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08:40

houthakker

Poehé

tja, je zou evt nog kunnen kijken of je er zelf een liliput lcdtje er in kan zetten die in diy beamers worden gebruikt, maar wees eerlijk; dat kost je dan weer zoveel geld, dat je beter voor wat meer een 2e handsje kan kopen op marktplaats.nl

Specs

Pagina: 1