Toon posts:

scandisk blijft hangen... sjeempie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij de oppervlaktecontrole die scandisk uitvoerd blijft mijn pc hangen. Er zitten zeker 20 bad sectors in. Heel veel B's op alle partities dus.:) :'( Als ik scandisk afsluit start win wel gewoon op.

Kep het idee dat mijn HD Quantum Bigfoot het langzamerhand begeeft. Hoe kan ik zo lang mogelijk rekken dat hij het helemaal begeeft?

Behalve dan de pc helemaal niet aanzetten. Nog zeker een week op dit oude kacheltje klooien en dan krijg ik m'n nieuwe pc, maar net nu heb ik mijn pc hard nodig.|:(

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07-2025
draai scandisk for windows eens

Verwijderd

Tis niet te rekken, alleen door je pc uit te hebben staan, of zo min mogelijk schijfactiviteit. En dan maar hopen dat ie het uithoudt :) Als je het kan, nu wel zoveel mogelijk backuppen, just in case.

Verwijderd

Als die eenmaal blijft hangen is het einde nabij... snle backuppen en een andere schijf kopen. :( :(

Wist je trouwens dat bij bigfoots hele reeksen schijven zijn vaarvan na een paar jaar gewoon de kop gaat 'plakken'? vooral 2,1Gb-6,4Gb series hebben daar last van.
Zelf op een technische dienst gewerkt en die schijven hebben we ERG VEEL terug gestuurd naar Quantum :'(

Verwijderd

Zet 'm uit. Zet 'm pas weer aan zodra je een "direkte kabelverbinding" hebt. En suck dan die Bigfoot leeg en pleur 'm weg.

Verwijderd

format c: *D
Pagina: 1