Toon posts:

jpg plaatjes

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zo ineens worden enkele jpg plaatjes niet meer als dusdanig herkend. Blijkbaar zit er vwat fout met geen enkele vieuwer kan ik die plaatjes weer toonbaar maken. Zal zeker niet de enige zijn die dat is overkomen. Heb al tientallen hits vanuit google bekeken maar nog steeds niet gevonden dat ene.
Iemand een sugestie ??

Edit.
Als ik met Adcsee die plaatjes bekijk blijven ze maagdelijk wit. Worden dus wel herkend (door de extensie). En heb al een week met google zitten klooien met van alles en nog wat. Weet bij god niet meer met wat. Dr is geen viewer die het plaatje laat zien, gewoon leeg wit plaatje meer niets geen foutmelding of wat dan ook.

Ga wel weer wat zitten googelen wie weet vind ik wat.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2005 22:30 ]

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Heb je wellicht wat meer info? Met welke programma's heb je het geprobeerd, en wat is de instelling van windows voor jpgs? Wat bedoel je precies met 'niet als zodanig herkend'? Openen ze niet, openen ze corrupt? Iets helderder omschrijven zou geen kwaad kunnen :)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Hier kunnen we inderdaad helemaal niets mee. Bedenk eens een goede topictitel en lees Policy: Alle regels die op het forum gelden nog eens door. Update dan je topicstart even met de nieuwe informatie :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate