[XP] 2e monitor van rechts naar links verplaatsen; hoe? *

Pagina: 1
Acties:
  • 856 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stavast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-10-2022
Ik heb mijn bureaublad uitgebreid, maar nu zit ik nog met één probleem, namelijk;

mijn 2e beeldscherm stond eerst rechts van mijn primaire beeldscherm, door mijn muis helemaal naar rechts te bewegen kwam ik dus op mijn 2e beeldscherm. Maar nu staat mijn 2e beeldscherm links van mijn primaire beeldscherm. Nou vroeg ik mij dus af of het mogelijk was om in te stellen dat wanneer ik mijn muis naar links beweeg dat ik zo op mijn 2e beeldscherm kom. Nu moet ik dus naar rechts bewegen (van mijn primaire desktop af) om op mijn LINKER beeldscherm te komen..

(ik vind het nog al niet mooi staan ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Op je bureaublad > properties > Settings en dan beeldscherm 1 of 2 naar de andere kant verplaatsen :)

[ Voor 14% gewijzigd door LifeTecH op 28-02-2005 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tp21
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-04 21:43
je moet dan in beeldschermopties->tabblad instellingen de tweede "monitor" naar links slepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Vertel even welke Windows versie je gebruikt, en geef me dan meteen even een leukere topic titel :) Het idee is eigenlijk dat we door je topic titel te lezen, begrijpen wat je vraag e.d. is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stavast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-10-2022
oke :) .. mijn gui is windows XP pro.

een leuke titel zou kunnen zijn "Hoe stel ik in dat mijn muis naar een ander beeldscherm gaat?"

Het probleem is al verholpen, bedankt voor de hulp

[ Voor 35% gewijzigd door stavast op 28-02-2005 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Het is ook handig als je topictitel niet te lang is; en geen complete Nederlandse zin vormt ;) Wat dacht je hiervan:

Bureaublad uitbreiden > [XP] 2e monitor van rechts naar links verplaatsen; hoe? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1