don't worry, be happy...
owh ok....
Heb geen tijd weinig kaas gegeten van firewalls.... kan dit ook met de firewall van xp sp2?
Heb geen tijd weinig kaas gegeten van firewalls.... kan dit ook met de firewall van xp sp2?
don't worry, be happy...
Verwijderd
Wat dacht je van een behoorlijke firewall.Vanaf windows XP sp2 kan je met de ingebouwde firewall het programma geen rechten geven om internet te gebruiken.
Voor andere besturingsprogramma's, zoek op zonealarm of winroute.
Voor andere besturingsprogramma's, zoek op zonealarm of winroute.
Kan het nu wel of niet via sp2? en zo ja hoe dan?
don't worry, be happy...
Verwijderd
Begin nou niet met die firewall van Windows... ZoneAlarm vind ik nog altijd een stuk overzichtelijker, en zeker makkelijker te configureren.
offtopic:
Daar komt nog bij dat de Windows Firewall imho vaker problemen veroorzaakt dan ZoneAlarm
Daar komt nog bij dat de Windows Firewall imho vaker problemen veroorzaakt dan ZoneAlarm
per programma?Taab schreef op maandag 28 februari 2005 @ 21:01:
netlimiter... kan je het internet verkeer op 0 zetten... werkte bij mij goed
Andere dingen moeten wel blijven werken!
don't worry, be happy...
Voor programma's waarbij je de uitgaande verbinding wil blokkeren voldoet de firewall van windows xp met sp2 prima.
Ok en waar kan ik dat instellen??job schreef op maandag 28 februari 2005 @ 21:06:
Voor programma's waarbij je de uitgaande verbinding wil blokkeren voldoet de firewall van windows xp met sp2 prima.
don't worry, be happy...
Begin eens bij Start -> Help & Ondersteuning ?
Nou dat heb ik al gekeken... ben niet iemand die gelijk post... ben de hele avond al aan het zoekenlordsnow schreef op maandag 28 februari 2005 @ 21:19:
Begin eens bij Start -> Help & Ondersteuning ?
don't worry, be happy...
Per programma ja. Heel handig programmaRaimon schreef op maandag 28 februari 2005 @ 21:05:
[...]
per programma?
Andere dingen moeten wel blijven werken!
Hoe moeilijk kan dit zijn? Als je het progje start krijg je automatisch zo'n popup van de windows firewall. Klik dan op 'block' oid en je bent klaar...
Mocht je toch zo slim zijngeweest om klakkeloos op 'allow' te drukken dan ga je gewoon naar control panel en de rest spreekt voor zich.......
Mocht je toch zo slim zijngeweest om klakkeloos op 'allow' te drukken dan ga je gewoon naar control panel en de rest spreekt voor zich.......
Pagina: 1