Toon posts:

iPod Shuffle i.c.m. iTunes

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thuis heb ik mijn iPod Shuffle gevuld met muziek via iTunes. Vervolgens neem ik mijn iPod Shuffle mee naar mijn werk, waar ik een aantal liedjes wil toevoegen aan de huidige reeks. Echter, wanneer ik de iPod Shuffle aansluit op mijn werk dan vraagt hij of ik de huidige library (van mijn werk dus) over wil nemen. Aangezien ik slechts 2 of 3 liedjes erop wil zetten kies ik nee. Vervolgens kan ik mijn iPod Shuffle niet benaderen vanuit iTunes.

Als ik 'ja' kies, dan kan ik vervolgens dezelfde cyclus thuis herhalen. Is het met iTunes niet mogelijk om 2 of 3 liedjes erbij te plaatsen of juist te downloaden? Of is het een instelling die je moet maken, maar die ik nog niet gevonden heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frim
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Nee, je iPod bindt zich aan één library. Je zult dan moeten kiezen tussen die van je werk of die van thuis.

[ Voor 3% gewijzigd door frim op 28-02-2005 20:57 . Reden: bind -> bindt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hetzelde probleem.

Als je Ja doet verwijderd ie de hele oude library, doe je Nee dan gebeurd er niets :/

Wie weet het antwoord?

Met de iPod 4G 20GB van m'n vader kun je wel gewoon nee doen en dan is ie te benaderen en kun je nieuwe liedjes toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notgib
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 15:07

notgib

ach, wat zal ik zeggen

Lijkt me een standaard ipod functie... niks raars aan.

zet hem op harddisc use en sleep dat de MP3's in een losse map, dan kun je ze op de andere computer eraf halen en daar weer in de library plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t-h
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-08 20:36

t-h

frim schreef op maandag 28 februari 2005 @ 20:57:
Nee, je iPod bindt zich aan één library. Je zult dan moeten kiezen tussen die van je werk of die van thuis.
wat voor de iPod mini en grote iPods geldt:
hij hoeft zich niet per se te binden aan één library. je kan ook aangeven dat je de iPod handmatig wil bijwerken, dus zelf uit je library naar je iPod slepen. je kan dan, dacht ik, nog steeds geen muziek van de iPod afhalen.

daarvoor is er iPod Folder (voor Mac en PC), terug te vinden in de meuktracker

kan je de iPod Shuffle trouwens ook zelf voorzien van muziek? ik zit te overwegen een Suffle te kopen, naast mn 20Gb G4 iPod, voor op de fiets en in de zomer (een 300 euro kostend apparaat laat je niet onbeheerd achter op het strand, sowiezo bevalt me de combo iPod en zand al niet) maar ik wil wel zelf bepalen welke liedjes er vanuit de library mogen worden gekopieerd naar de iPod Shuffle, en geen willekeurige selectie van de ruim 1600 nummers tellende library op de Shuffle zien.. uhm.. horen staan.

[ Voor 35% gewijzigd door t-h op 01-03-2005 15:41 ]