Update van de drivers is niet hetzelfde als de zelfde drivers weer opnieuw installeren. Maar als je eigenwijs bent vind ik het ook best. Ik beheer heel erg veel computers van ongeveer 6 verschillende merken met daar weer de verschillende types in en diverse computers hadden ook dit zelfde probleem met Word XP. Het probleem is simpel verholpen door de videokaart driver te updaten (andere nieuwe versie), daarna is het probleem nooit meer voorgekomen.
Probeer anders de instellingen van je video kaart te veranderen als dit mogelijk is, als je in google zoekt op: "word xp pictures disappear when scrolling" kom je het probleem tegen wat jij hebt met als oplossing(en) instellingen in de grafische kaart. Geloof me of niet het is een probleem van Word en je video kaart.
- uitgeknipt
"
I had the same problem with disappearing images in Word.
First, we updated the driver from the Dell site -- this did NOT fix it.
We then found a more recent video driver off the Intel site. After intalling it, the problem was fixed. The driver version we installed is 6.14.10.4020 from January 2005.
Sounds like Dell just needs to update their site with the more recent driver. Until then, visit the Intel site if you have the Intel on-board video chipset."
- uitgeknipt
Bekijk dit draadje bijvoorbeeld eens, weliswaar met Word 2003 maar dan toch effe checken:
link. Ik had dit dus met Word XP.
Doe verder gewoon je voordeel met deze informatie en verder weet ik het dan ook niet, kijk maar dan wat je verder doet.
Het gezegde is: Niet geschoten is altijd mis!
[
Voor 47% gewijzigd door
MaximumPower op 28-02-2005 22:06
]