Toon posts:

Word XP: ingevoegde figuur valt weg

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer een figuur in te voegen in word, probleem is alleen dat als ik naar beneden scroll en vervolgens weer terug scroll de figuur verdwenen is. Althans, hij is er nog wel en als ik hem aanklik en verplaats dan zie ik hem ook nog wel, maar als ik 1 regel naar onder scroll en dan weer naar boven scroll dan mist het gedeelte van de figuur dat buiten beeld is geweest. Iemand een idee waar dat aan ligt? Vorige week ging alles nog prima.

Alvast bedankt!

• MaximumPower
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-04 12:05
Dit probleem heb ik zelf ook gehad en verholpen met een update van de videokaart driver.

Minimum to the MaximumPower!

Verwijderd

Topicstarter
dat wil ik op zich wel, maar het downloaden van die drivers duurt ongeveer 9 uur, en dat is niet omdat mijn internetverbinding zo traag is...

• MaximumPower
Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2005 @ 20:46:
dat wil ik op zich wel, maar het downloaden van die drivers duurt ongeveer 9 uur, en dat is niet omdat mijn internetverbinding zo traag is...
Tja dat is dan weer een heel ander probleem... en kan ik geen antwoord op geven.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geprobeerd om mijn oude drivers opnieuw te installeren, maar dit zonder succes, het probleem bestaat nog steeds. Ik denk zelf eigenlijk dat het niet aan de drivers ligt.

• MaximumPower
Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2005 @ 21:00:
Ik heb geprobeerd om mijn oude drivers opnieuw te installeren, maar dit zonder succes, het probleem bestaat nog steeds. Ik denk zelf eigenlijk dat het niet aan de drivers ligt.
Update van de drivers is niet hetzelfde als de zelfde drivers weer opnieuw installeren. Maar als je eigenwijs bent vind ik het ook best. Ik beheer heel erg veel computers van ongeveer 6 verschillende merken met daar weer de verschillende types in en diverse computers hadden ook dit zelfde probleem met Word XP. Het probleem is simpel verholpen door de videokaart driver te updaten (andere nieuwe versie), daarna is het probleem nooit meer voorgekomen.

Probeer anders de instellingen van je video kaart te veranderen als dit mogelijk is, als je in google zoekt op: "word xp pictures disappear when scrolling" kom je het probleem tegen wat jij hebt met als oplossing(en) instellingen in de grafische kaart. Geloof me of niet het is een probleem van Word en je video kaart.

- uitgeknipt
"
I had the same problem with disappearing images in Word.

First, we updated the driver from the Dell site -- this did NOT fix it.

We then found a more recent video driver off the Intel site. After intalling it, the problem was fixed. The driver version we installed is 6.14.10.4020 from January 2005.

Sounds like Dell just needs to update their site with the more recent driver. Until then, visit the Intel site if you have the Intel on-board video chipset
."
- uitgeknipt

Bekijk dit draadje bijvoorbeeld eens, weliswaar met Word 2003 maar dan toch effe checken: link. Ik had dit dus met Word XP.

Doe verder gewoon je voordeel met deze informatie en verder weet ik het dan ook niet, kijk maar dan wat je verder doet.

Het gezegde is: Niet geschoten is altijd mis!

[ Voor 47% gewijzigd door MaximumPower op 28-02-2005 22:06 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nieuwere drivers gevonden en geinstalleerd, het probleem is echter nog steeds niet verholpen. Iemand nog andere suggesties?

Verwijderd

Topicstarter
Probeer anders de instellingen van je video kaart te veranderen als dit mogelijk is, als je in google zoekt op: "word xp pictures disappear when scrolling" kom je het probleem tegen wat jij hebt met als oplossing(en) instellingen in de grafische kaart. Geloof me of niet het is een probleem van Word en je video kaart.
Dit heeft het probleem wel opgelost!

-----

Its a software acceleration issue. To correct the disappearing pictures when scrolling....perform the following:

Go to Start
control Panel
Appearance & Themes
Display
Display Properties
Advanced Button
Plug & Play Monitour & Radeon X800 XT Properties
Troubleshoot Tab

Move the slider until you read " Disable all Direct Draw & Direct 3D Acceleratiions..."

This fixed my problem with disappearing pictures & Microsoft Word 2003!!!

----

Nog bedankt voor de keywords! _/-\o_

Ik blijf het alleen raar vinden dat vorige week alles het nog perfect deed. ;)

• MaximumPower
Fijn dat het toch geholpen heeft en dat het vorige week niet was is omdat je misschien iets geinstalleerd hebt of een windows update bijvoorbeeld? Wie zal het zeggen, in ieder geval voor de volgende keer weet je waar je o.a. op kan letten. De oplossing komt soms uit een hoek waar je het eigenlijk niet verwacht, maar we zijn er om elkaar te helpen, verder veel plezier.

Pagina: 1