Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Hulp nodig bij aansluiten van camera lcd scherm

Pagina: 1
Acties:

• happyguppy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 29-08 15:56
Hallo, ik heb hier een oud trust cameraatje liggen die ik als status scherm wil gebruiken in mijn kast. Ik heb geen idee hoe ik dit moet doen, ik heb een foto gemaakt die ik hieronder even laat zien.

Als iemand me kan uitleggen hoe ik hiervan een statusscherm kan maken, graag :D

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gerbenvandijk0/Naamloos-1.jpg

gerben

• Tp21
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-08 15:22
zie faq: Ik heb een schermpje model XYZ uit een fax gehaald. Doet ie het?
waarschijnlijk niet, je zou op google moeten kijken, voor de datasheets, dan heb je een kans
anders heb je gewoon pech

• SA007
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-11 21:12

SA007

Moderator Tweaking
Punt1, die schermpjes zijn in 99.99999% van de gevallen controllerloos, dus die zal je of van de print moeten halen (weinig kans dat je die kan gebruiken) of er een kopen/maken.

Kopen is duurder dan een goed lcd scherm kopen.

Maken is tering veel werk en heel moelijk te solderen (draadjes minder dan 0.5 mm uit elkaar).

En ook al heb je dan een controller is nog maar de vraag of deze op je pc aangesloten kan worden, aangezien je er een redelijk snelle bus voor nodig hebt, wat serieel of printerpoort niet kan halen, word het waarschijnlijk een usb controller zoeken en dat geeft al helemaal geen kans.

Kortom, zat die camera weer in elkaar, zet 'm te koop en koop van de opbrengst een goed lcd...

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-11 13:13
Als de camera preview functie nog werkt kun je altijd nog de camera in je pc maken, zodat je op je lcd je pc ziet ofzo...

Misschien heeft deze camera ook wel in- en uitgangen voor video of stills.... Dan wordt het al weer wat makkelijker

[ Voor 33% gewijzigd door tafkaw op 01-03-2005 18:00 ]