Toon posts:

[iPod 4G] Batterijduur

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb ff een vraagje mbt de batterijduur van m'n iPod 4G. Op de Apple site en op overige iPod-sites staat dat de batterij van de iPod 40gb ongeveer 12 uur (en in praktijk rond de 10 uur) meegaat. Maar ik heb sinds afgelopen vrijdag deze iPod en de batterij houdt het nu ongeveer 6 uur vol... Dit is dus de eerste x dat hij van vol naar leeg gaat. Ik heb hem in het begin eerst helemala opgeladen en daarna ben ik hem gaan gebruiken maar vandaag de eerste echte gebruiksdag is de batterijindicator van 4/5 naar 2/5 gezakt en dit na zo'n 2 uur gebruik?! En dit is volgens mij niet helemaal normaal of wel???

Ik hoop dat iemand hier meer ervaring mee heeft en mij eventueel kan helpen...

iig alvast bedankt! _/-\o_

mzzl Robbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-10 19:11

chem

Reist de wereld rond

Bel Apple?

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kun jij ook nog iets anders zeggen??? In elke topic kom je deze zin wel tegen he... niet echt origineel meer... Apple bellen heb ik btw al gedaan, maar zeiden dat het normaal was, maar dat is het volgens mij niet echt. En daarom post ik deze topic op het forum om te kijken of andere gebruikers dezelfde ervaringen hebben en mij eventueel kunnen helpen... Snap je het??? Daar is dit forum toch ook voor... :?
Nou dan... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik zou het een week aankijken, vaak is het pas na meerdere keren zo dat die batterij echt veel zin heeft. Een pasgeboren baby weet ook niet gelijk z'n longen te gebruiken. Indien het na 4 of 5 keer laden nog niets is...... Bel Apple.

Note, zorg ervoor dat je iPod dan iig niet buiten oid is, want in mijn 'warme' jas zit de iPod in de Napoleonzak ofwel buiten de voering. Bij het aanzetten is 'ie zo goed als leeg.... en na een half uurjte muziek skippen is 'ie wat warmer en alweer half-vol.

[edit]
Algemene gedragsregels (Netiquette)
Voor jullie allebei. In beide posten (ik zeg niet van wie specifiek) noteer ik 1 troll, 1 topicverpestend reply en 1 onnodige 'Greetz enz'. ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Delerium op 28-02-2005 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mischien skip je heel wat nummers? Daardoor moet de HD de heletijd draaien, waardoor de batterij minder lang meegaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

mijn broer heeft ook zo een mini en daar was het gewoon over na een paarkeer helemaal opladen en weer helemaal leeg maken dus ik had je nog geen zorgen gemaakt :P
trouwens, al skip je niets, de batarij duur die apple opgeeft haal je toch nooit, maar dat is bij een heleboel electronische aperatuur...

beetje oftoppic mischien, maar als die harddisk draait dan voelt dat ding net als de trilfunctie van me mobiel :P

[ Voor 17% gewijzigd door GoldenSample op 28-02-2005 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook handig: http://www.apple.com/nl/batteries/ipods.html

Trouwens, volgens Apple:
Een op de juiste manier onderhouden iPod-batterij heeft na 400 volledige laadcycli (volledig ontladen en opladen) nog ongeveer 80% van de oorspronkelijke capaciteit.
Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb laatst mijn 40 GB iPod 4G continue aan laten staan en ik kwam tot 13 uur. Gewoon op shuffle en als er iets kwam wat ik niet leuk vond drukte ik op next op de ab. Ik was blij verrast door de batterij duur.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2005 @ 19:59:
[...]

Kun jij ook nog iets anders zeggen??? In elke topic kom je deze zin wel tegen he... niet echt origineel meer... Apple bellen heb ik btw al gedaan, maar zeiden dat het normaal was, maar dat is het volgens mij niet echt. En daarom post ik deze topic op het forum om te kijken of andere gebruikers dezelfde ervaringen hebben en mij eventueel kunnen helpen... Snap je het??? Daar is dit forum toch ook voor... :?
Nou dan... >:)
Ja, dat jij moet leren zoeken en respect hebben voor mensen die het mogelijk maken dat dit forum draait. Dit soort problemen zijn overigens al vaker langsgekomen en de oplossing is ook wel met google te vinden.

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.