Pics size waarschuwing

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:29

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Topicstarter
Hoi,

om te beginnen, ik snap de rode balk onder te grote foto's erg goed, alleen er zit IMHO wel een hiaat.

Ik heb veel moeite gedaan om een mooie pic van 50 kb te produceren,
gepost in Tukk in "Solo showcasefoto's - foto's waar je tro..." is 1024 pixels dan echt te veel?

Een voorbeeld als contrast staat er boven, namelijk Silent Thunder in "Solo showcasefoto's - foto's waar je tro..." , deze foto's hebben geen lelijke rode balk maar zijn wel > 400 kb per foto.

Zouden de regels voor de rode balk niet subtieler moeten zijn? Misschien een factor tussen aantal pixels en aantal kb?

Ik weet dat de discussie al eerder is geweest, maar het contrast vond ik bij deze erg duidelijk.

[ Voor 16% gewijzigd door Tukk op 28-02-2005 19:49 ]

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik weet dat de discussie al eerder is geweest
Dan weet je dat op grootte accentueren niet kan zonder alle plaatjes naar de T.net server te halen en dat is ook niet echt een oplossing.

[rml][ SG] Nieuw plaatjes beleid?[/rml] lijkt me trouwens nog recent genoeg om in verder te gaan, staat een dozijn regels lager in de LA topiclijst :Y)

Ik persoonlijk heb inderdaad net zo lief een veel subtieler of zelfs geen randje, maar ik zit dan ook niet vaak in de fora waar grote plaatjes echt een probleem zijn.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:29

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Topicstarter
F_J_K schreef op maandag 28 februari 2005 @ 19:58:
[...]

Dan weet je dat op grootte accentueren niet kan zonder alle plaatjes naar de T.net server te halen en dat is ook niet echt een oplossing.
Nope, is nieuwe info
[rml][ SG] Nieuw plaatjes beleid?[/rml] lijkt me trouwens nog recent genoeg om in verder te gaan, staat een dozijn regels lager in de LA topiclijst :Y)
Ok, niet gezien, gooi dit maar dicht, ik post nog wel een keer
Ik persoonlijk heb inderdaad net zo lief een veel subtieler of zelfs geen randje, maar ik zit dan ook niet vaak in de fora waar grote plaatjes echt een probleem zijn.
edit:
Ik zie nog niet eens een dozijn topics in LA staan, vandaar dat ik het niet gezien had.

[ Voor 8% gewijzigd door Tukk op 28-02-2005 20:02 ]

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

* moto-moi wijst naar het topic waar Frank naar linkt :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.