Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Erik23a86
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-01-2024
Ik wil graag een pocket pc met een vga (640x480) scherm, alleen vind ik ze nog een beetje te duur (>550 euro). Ik wil eigenlijk niet meer dan 400 euro eraan uitgeven. Wat ik mij dus af vraag is of de prijzen van vga pocket pc's nog (snel) gaan dalen (door bijv. nieuwe modellen en/of windows mobile 2005) of dat het nog een half jaar zal gaan duren voordat ze een beetje redelijk gedaald zijn? Zouden jullie een voorspelling kunnen doen over de prijzen van vga pocket pc's (of de prijzen van pocket pc's in het algemeen)?

Erik

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-11 22:26
Erik23a86 schreef op maandag 28 februari 2005 @ 19:47:
Zouden jullie een voorspelling kunnen doen over de prijzen van vga pocket pc's (of de prijzen van pocket pc's in het algemeen)?
Glazen bol: JA !!! De prijzen gaan dalen ... O-)

Maar even ontopic; wat is de bedoeling van dit topic ?

[ Voor 11% gewijzigd door Juicy op 28-02-2005 19:55 ]

-

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
de prijzen zullen dalen (dôh), alleen niet erg hard, dat hebben ze eigenlijk nooit gedaan, zodra een product end of life is dan verlagen ze de prijs zelden. nu is echter het aanbod van pda's groter dan de vraag, dus ik schat dat ze wel redelijk snel zullen dalen in prijs (ik schat 100 euro komend halfjaar).

je zou natuurlijk even een grafiekje in de pricewatch kunnen kijken en dan de lijn een beetje doortrekken :)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

Zouden jullie een voorspelling kunnen doen over de prijzen van vga pocket pc's (of de prijzen van pocket pc's in het algemeen)?
Kijk eens in de pricewatch naar de prijzen van pda's: deze zullen gewoon blijven dalen zoals met alle electronica die een tijdje op de markt is...Dit is verder voor Gadget Talk een overbodig topic, dus deze gaat dicht.

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.