Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

pda voor ongeveer 250,-

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een PDA voor ongeveer 250 euro die ik wil gebruiken voor navigatie in de auto, en internet en wat applicaties. dus er moet gps en wireless op zitten :) of er moet een uitbreiding voor gps op kunnen, wat kost zo een gps trouwens?

dus weet iemand welke pda goed geschikt voor mij is, mag best iets meer zijn als mijn budget maar ik zoek gewoon een simpel goedkoo pda'tje wat aan mijn eisen voldoet. en wat naar jullie ervaringen een goed pda'tje is :)

• 0fbe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-11 07:16
Zo'n GPS setje kost ook een honderd of 1, 2 kijk hier maar eens
http://www.tweakers.net/p...Action=top&Landfilter=All

Verwijderd

Met 250 kom je er echt niet hoor... word 1 of ander merkloos ding zonder GPS voor die 250. (denk ik)

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-11 20:20
PalmOne Zire 72:
  • PalmOS 5.2
  • 320x320 scherm
  • Camera (1.2MP)
€259 @ pdashop.nl, wifi kun je toevoegen met een sdio-kaartje, à +/- €110.

PalmOS is erg lekker voor pda's. Er is hier genoeg te vinden over PalmOS vs. PPC, dus daar ga ik niet over uitweiden.

GPS pakket kun je er los bij kopen. Zie www.palmone.com. Voor €250 lukt het je nooit om een pda + gps + software te kopen. Een gps muis is al gauw €70, (via Bluetooth €170). Software kun je dan zelf 'ritselen'.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod

• daniel_ev
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-10 18:29
^ With stupid.

Voor de rest sluit ik me bij Skaah aan, mits die 250 alleen voor de pda zijn bedoeld. Anders kun je het idee wel op je bierbuik schrijven.

Toch?

• Acheron
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05:23

Acheron

updatepack.nl

Siemens SX1 :?

Zeg nee tegen bloatware. Download Nero Lite!

Verwijderd

Topicstarter
hmm ja heb ff gekeken maar 250 is idd wel weinig ja :P maar voor 350 euro kan ik een acer n35 kopen met gps :)
maar is een wlan kaartje echt zo duur? (110 euro). anders doe ik het maar zonder internet :p

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-11 20:20
Ja, zo duur is mobiele wifi. Ik heb zelf een Sony Clié TH55, met 802.11b (11mbit). Die heeft me van 't zomer ruimt €550 gekost, nieuw. (Ook PalmOS).

Ik weet niet wat PPC sdio Wifi kaartjes kosten, maar ik vermoed ongeveer hetzelfde.

Toevoeging: het is erg gaaf, mobiele wifi. Bijna overal in de stad staat wel een AP open, je kan dus bijna overal inloggen. De browser (Netfront) ondersteunt XHTML, CSS, JS en de hele meuk dus sites zien er prima uit. Je kan ook small-screen redereren, dan wordt de content aangepast voor je schermbreedte (320 of 480px, afh. van de resolutie). Het is erg patserig en érg handig.

[ Voor 46% gewijzigd door Skaah op 28-02-2005 21:49 ]

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

dus weet iemand welke pda goed geschikt voor mij is
Hoi Rechts, dat kan alleen jijzelf beoordelen helaas. Ik zie in je topicstart wel heel erg weinig eigen inzet en moeite om erachter te komen wat er te krijgen is voor die 250 eur, dus ik zou zeggen, ga daar eerst eens mee aan de gang. Succes met je keuze :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.