Toon posts:

[XP SP2] Java en shockwave blokkeert*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In mijn website heb ik een flashanimatie verwerkt en een menu-tje met Coolmenus 4. Elke keer als ik een pagina wil laden blokkeert SP2 de animatie en het menu. Ik wil dit graag mijn website zo instellen dat SP2 daar doorheen loopt. Is dit mogelijk?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Wat bedoel je precies met blokkeren? Krijg je een foutmelding of een waarschuwing? :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik bedoel, dat mijn flashanimatie niet meer automatisch start door de nieuwe beveiligingsinstellingen in SP2. Hetzelfde geldt voor javascriptjes (coolmenus). Ook de uitvoering hiervan wordt in eerste instantie tegengehouden. Op sommige websites (bijvoorbeeld die van Coolmenus) gebeurt dat niet, daar wordt het menu gestart zonder dat er een melding vanuit de beveiligingsinstellingen komt.

Beetje warrig verhaal misschien, maar ik hoop dat er iemand is die mijn de gouden tip kan geven.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Heb je een voorbeeld website waar het niet meer werkt? :)
Op mijn IE SP2 werkt flash bijvoorbeeld gewoon hoor :)

Verwijderd

Lokaal aan het ontwikkelen? En rechtstreeks c:\dir\index.html aan het runnen? Dan gebeurt dat inderdaad in SP2.

Oplossing: uploaden naar je provider en vanaf daar bekijken.

Verwijderd

Topicstarter
Idd. Als ik het verhaal online bekijk gaat het goed. Het probleem is dat ik bezig ben met een handleiding in html die dus altijd lokaal zal draaien.

Verwijderd

Tja.. als het dus altijd lokaal moet draaien moet je of een lokale webserver gebruiken of gewoon afzien van Flash en Javascript.
Pagina: 1