Toon posts:

laaste woord Exchange 2003 en outlook 2003

Pagina: 1
Acties:
  • 17 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Is dit een forum waar men elkaar op weg helpt of weer zo'n forum dat men zich zelf te goed vind om iemand de goeie weg op te wijzen. Ik vraag niet om kant en klare antwoorden want dat boeit totaal niet. Maar niet iedereen heeft een afgronde IT opleiding er zijn ook mensen die als hobby geintreseerd zijn, maar blijkbaar ben ik dom als ik niet in een keer weet hoe ik exchange moet configureren maar als die redenatie waar zou zijn dan iedereen hier behoorlijk dom zijn of niet?

Maar goed ik kom er wel uit en laat deze kinder crenche wel links liggen tot dat hij volwassen is geworden

• Felixje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-10-2023
Algemene gedragsregels (Netiquette)
Ik stel ook wel eens een vraag waarbij het topic meteen wordt dichtgegooid, maar er staan ook duidelijke redenen.

(\__/)
(='.'=)
(")_(")

Verwijderd

Nee je bent zeker niet dom als je iets niet weet, het enige wat er van je wordt verwacht is dat je zelf de eerste stapjes maakt (net als een klein kind if you'd like), en aan de hand daarvan dingen leert.

Je leert er namelijk geen f*ck van als mensen je dingen gaan voorkauwen :) Waarom je ons trouwens met de kindercreche vergelijkt is mij een raadsel, je moet eerst zelf de stapjes maken en daarna ben je op deze kindercreche welkom als je wat ouder bent ;)

Verwijderd

Hoeba hoeba :Y)

Dit topic is gesloten.