Toon posts:

Leadtek of XFX 6800GT 256MB

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraajge, de XFX GeForce 6800 GT 256MB DDR3 (PCI-e, 2x DVI), PVT45GUD , is redelijk smal maar omdat de leadtek versie een stuk dikker is vraag ik me af of ze niet tegen elkaar aan komen, zouden jullie me kunnen adviseren welke beter is/ beter koelt etc ? dit is de leadtek kaart : http://images.google.nl/i...6hl%3Dnl%26lr%3D%26sa%3DG

Maar denken jullie dat hij passen op dit moederbord ? : Asus A8N-SLi nForce4 SLi (Sound, LAN, SATA II-RAID)

Welk moderbord raden jullie me aan de A8N of de deluxe versie ?

Expansion Slots
- 2x PCI Expres x16 slot
*SLI Mode: x8, x8
*Single VGA mode: x16, x1
Betekent het dus dat ik niet 2x 16 kan doen ? maakt dit veel uit ? en kan ik mijn 512MB x 2 (1GB) PC3200 DDR (TwinMos, Speed Premium) er gewoon zonder problemen op doen ?

Alvast bedankt!

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2005 19:10 ]

• eltinio
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-08 18:02
Ik raad het twinmos Speed premium geheugen af

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat ik deze kies, iemand hier problemen mee gehad ? :

512MB x 2 (1GB) PC3200 DDR, CL2 (Corsair TWINX1024-3200C2PT) € 181,-

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-10-2025
XFX is beter leverbaar, 4launch (een webshop) gaf me de tip om XFX te kopen... ivm de levertijd dus.

En qua cooler... je kan er beter een zalman opzetten (ga zelf voor wc)

Verwijderd

Topicstarter
De leadtek kaart is die ook een beetje goed ? omdat deze een coperen sink heeft :Y)

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-10-2025
een kaart is niet goed omdat ie een CU-sink heeft.
de kaarten presteren bijna/helemaal het zelfde... zijn allemaal naar het Nvidia design gemaakt.
het enige verschil is misschien de kleur van de printplaat/software bundel/heatsink.

Dit zijn eigelijk basis vragen, en kan je zelf ook vinden dmv benches...
Als je nu een kaart wilt hebben, koop een XFX, een goed merk en zal ook goed lopen (denk niet dat de leadtek 12graden cooler is, de stockcoolers zijn allemaal ruk)

Zet er daarna gewoon een Zalman VF700CU op, en dan zal het _wel_ 10/20 graden schelen!
en het zal een stuk stiller zijn, lees het topic goed door, koop de spullen... neem je tijd en er kan niks mis gaan (proberen is de beste leer methode)
Zalman VF700 aktieve VGA koeling
Pagina: 1