Toon posts:

Systeemspecs voor live opnemen in DIVX?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil PAL formaat opnemen in DIVX, wat voor systeem zou ik hiervoor nodig hebben? Ik vond nergens minimum systeemspecs en wil toch wel zeker zijn dat het snel genoeg is voordat ik iets koop... De PC zal enkel daarvoor worden gebruikt, voor het afspelen heb ik een andere :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
schop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een 486 met een hardware encoding tv kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-10 20:54

MeNTaL_TO

The future is not set

Waarom MPEG4? Volgens mij is MPEG2 meer voor live dingen bedoeld.

Wat wil je eigenlijk live opnemen?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
TV programmas etc, het moet alles opnemen wat ik dan afspeel met de HTPC. Het klinkt een beetje raar om hier twee PC's voor te gaan gebruiken, maar ik heb hier nog een extra kast en extra voeding, en de HTPC zelf is niet van de snelste (maar ook niet echt traag - P4 2.8Ghz). I.p.v. te upgraden (want hij hapert wanneer ik opneem & DVD kijk) koop ik dan beter een zo goedkoop mogelijke PC bij voor enkel die functie. Ik zou eventueel een hardware encoding (MPEG2) kaart kunnen kopen, maar zijn de opgenomen bestanden dan niet erg groot? DivX lijkt me ideaal als er een dedicated systeem voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
...

schop
Pagina: 1