[Featurereq] In meuktracker extra link

Pagina: 1
Acties:

• anvil
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-02 13:03
Ik zou graag zien dat in de Meuktracker behalve downloadlink ook (indien relevant) een link naar de homepage van bepaalde software word gegeven. Ik keek net naar de update van Notepad++ maar vond nergens een link naar de homepage. Alleen door zelf via Google te zoeken of mbv het aanpassen van de downloadlink te klooien kom je nu op zulke pagina's

Iets van "homepage http://notepad-plus.sourceforge.net/" ofzo zou leuk zijn!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:26

Nakebod

Nope.

Kijk eens wat er bij Bron staat :)
Vrijwel altijd is dat ook de goede homepage

Edit: Of wil je nu per se naar de ECHTE site, ipv naar de officiele project pagina.
Lijkt me een keuze die door de meukposter gemaakt wordt, of zo wordt toegestuurd.
Aangezien vrij veel projecten op SF zowel een homepage als project pagina hebben, moet je ergens een keuze maken. Project pagina is er altijd, homepage niet altijd.

[ Voor 80% gewijzigd door Nakebod op 28-02-2005 18:03 ]

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
* Nakebod slaat de spijker op de kop :). We hebben bovenaan direct onder titel een klein regeltje staan waar ook de bron van het bericht bijstaat, maar het is niet altijd het geval dat daar de homepage in staat. Bij software die via Sourceforge verspreid worden, werkt de homepage niet altijd. Echter, de meeste software hebben wel een thuispagina. Het is inderdaad geen slecht idee om die er duidelijk bij te vermelden, dus ik zal navragen hoe dat het beste geïntegreerd kan worden zodat een homepagelink mooi in het overzicht past.

• anvil
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-02 13:03
Robin Vreuls schreef op maandag 28 februari 2005 @ 18:24:
Echter, de meeste software hebben wel een thuispagina. Het is inderdaad geen slecht idee om die er duidelijk bij te vermelden, dus ik zal navragen hoe dat het beste geïntegreerd kan worden zodat een homepagelink mooi in het overzicht past.
Dat bedoelde ik inderdaad, bedankt voor het verduidelijken ;)