Ik heb het probleem dat mijn windows niet meer wil opstarten en ik krijg deze foutmelding
Het register kan het volgende onderdeel (bestand) niet laden:
\systemRoot\System32\config\System
of het logbestand of vervangende bestand van het onderdeel.
Het is beschadigd, niet aanwezig of niet schrijfbaar.
ik heb mijn pc vanochtend nog gebruikt en toen deed ie het nog perfect.
Ik heb geprobeerd windows opnieuw te installeren maar dan krijg ik een foutmelding die zegt dat er geen hardeschijf is gevonden.
Ik krijg wel het opstartscherm van windows xp zeg maar met het bewegende balkje maar daarna krijg ik de foutmelding van bovenaan, het lijkt mij dat hij windows dan wel kan bereiken op de hardeschijf.
Ik heb ook geprobeerd mijn drivers voor mn sata hardeschijf weer opnieuw te installeren alleen dan word er gezegd dat mn pc niet HPA geschikt is(dacht ik zo)
Kan iemand me hiermee helpen?(keb geen zin mn pc weer weg te brengen naar de lokale pc boer)
Het register kan het volgende onderdeel (bestand) niet laden:
\systemRoot\System32\config\System
of het logbestand of vervangende bestand van het onderdeel.
Het is beschadigd, niet aanwezig of niet schrijfbaar.
ik heb mijn pc vanochtend nog gebruikt en toen deed ie het nog perfect.
Ik heb geprobeerd windows opnieuw te installeren maar dan krijg ik een foutmelding die zegt dat er geen hardeschijf is gevonden.
Ik krijg wel het opstartscherm van windows xp zeg maar met het bewegende balkje maar daarna krijg ik de foutmelding van bovenaan, het lijkt mij dat hij windows dan wel kan bereiken op de hardeschijf.
Ik heb ook geprobeerd mijn drivers voor mn sata hardeschijf weer opnieuw te installeren alleen dan word er gezegd dat mn pc niet HPA geschikt is(dacht ik zo)
Kan iemand me hiermee helpen?(keb geen zin mn pc weer weg te brengen naar de lokale pc boer)