[DIVX/DVD] Peekton PK6005 MKII

Pagina: 1
Acties:

• Bartoz
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Uit de testresultaten van divxtest.com komt de Peekton PK6005 MKII als beste uit de bus. Nu zit ik erover te denken deze divx/dvd speler aan te schaffen. Zijn er mensen die deze speler hebben, zo ja, weet iemand waar deze speler in Nederland te kopen / online te bestellen is ? Deze speler komt, gekeken naar diverse testen, beter uit de bus dan bijvoorbeeld de Philips DVP 720 SA, DVP 63x of de Yamada DVX-6x00 spelers.

Meer informatie over deze speler op de site van Peekton.

• Vieze
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-11-2021
Hela, Bartoz!

Ben je nog verder gekomen met die peekton? Vorige week is mijn Yamada DVX-6600 ten grave gegaan en ik moet wat nieuws! Blijkbaar kan het nog een hele tijd gaan duren voordat de Zensonic Z500 naar europa komt dus ik heb de hele middag zitten browsen en kom eigenlijk ook bij die peekton uit (ook al neem ik zeker ook genoegen met een 6006)

Ben benieuwd of je uiteindelijk een 6005 Mk II gekocht hebt of toch nog voor iets anders gekozen hebt?

Zowel de PK6005 Mk II als de PK6006 worden verkocht door www.pixmania.nl , welliswaar wel met de meest klant onvriendelijke checkout die ik ooit op een webwinkel gezien heb :(

[ Voor 17% gewijzigd door Vieze op 30-04-2006 21:17 . Reden: info toegevoegd ]

• ahendriks
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-02 15:20
@vieze, hoe bevalt deze peekton 6006? Ik heb het voornemen om ook een 6006 HDMI aan te schaffen, vandaar mijn vraag...

Bestaan er ook gemodde firmwares voor? Zo ja, wat voegen deze toe?

edit:
hmmm, 'k heb een 6006 HDMI gehad, na 4 dagen was ie stuk (firmware verkeerd geflashed, dode speler)... 'k heb het nu GOED aangepakt --> XBOX met XBMC 8)

[ Voor 31% gewijzigd door ahendriks op 06-03-2007 12:59 ]