Toon posts:

geen geluid WMP, wisselend volume...vreemd...

Pagina: 1
Acties:
  • 188 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hai,

zoals meerdere mensen geeft ook bij mij windows media player opeens geen geluid meer. Maar daar waar anderen problemen hebben met codecs ligt t bij mijne denk ik iets anders. Dit doet hij al sinds ongeveer ik RealPlayer geinstallerd had (toeval?). maar nu deze eraf is, geeft WMP nog altijd geen geluid, bij wat voor bestand dan ook, audio, video, nix dan stilte en beeld. Wat ook vreemd is, is dat er dus géén foutmeldingen zijn, alles werkt perfect zegtie. Tevens wil het nog wel eens voorkomen de laatste tijd dat als ik in winamp wat afspeel bij sommige nummers plots het volume wat betreft wave (in sound-options van windows zelf) drastisch naar beneden wordt bijgesteld.

Waar komt dit in hemelsnaam wél vandaan en wat valt er aan te doen?
Thnx alvast!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2005 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vaag, heb je al eens geprobeerd je audio drivers te herinstallen?

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2005 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Helpt geen moer... ;(

PS. geluid van Winamp bv doet t dus wel he... (volume is wat tricky, ook met de line-out trouwes... soms gooitie gewoon de wave omlaag naar 20% in soundoptions, en soms ook gewoon alleen de line-out n stuk zachter zomaar plotseling...) :?

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2005 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, misschien is je geluidskaart gewoon naar de kl*te. Probeer het eens met een andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Same problem...
me geluid in media player is plotseling weer terug, maar mn volume klopt niet... via me lineout op me stereo geeftie soms plots een minder sterk volume, de linker speaker is nu ook stil zelfs... vage zooi... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sophia07
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 22-12-2022
hallo ik ben sopha wie kan mij helpen wat ik moet doen bij winamp kan ik heel lang luisteren naar mij internetradio maar hele dag kunnen luisteren via de winamp en dan midden in de nacht valt de tijd klok stil bij winamp dan staat de tijdklok op 00:00 en als ik dan op play klik gaat het weer lopen en na bepaalde tijd stop de tijd klok weer waar lig het aan en wat moet ik er aan doen dat ik er geen last meer van heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02:21

g0tanks

Moderator CSA
sophia07 schreef op zondag 11 december 2022 @ 03:16:
hallo ik ben sopha wie kan mij helpen wat ik moet doen bij winamp kan ik heel lang luisteren naar mij internetradio maar hele dag kunnen luisteren via de winamp en dan midden in de nacht valt de tijd klok stil bij winamp dan staat de tijdklok op 00:00 en als ik dan op play klik gaat het weer lopen en na bepaalde tijd stop de tijd klok weer waar lig het aan en wat moet ik er aan doen dat ik er geen last meer van heb
Welkom op Tweakers. :)

Je vraag is moeilijk te begrijpen zonder interpunctie en daarnaast is het niet handig om een topic uit 2005 te kapen. Ik sluit daarom dit topic, maar voel je vrij om een eigen topic aan te maken met duidelijkere vraagstelling.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.