Toon posts:

Draadloos internet zeer laag tot geen verbinding

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik al een tijdje draadloos internet van Linksys router en kaart 802.11b
1 pc die staat beneden is verbonden met kabel na de router
en mijn eigen pc gebruik ik met draadloos alles was vanaf begin goed maar ook soms valt verbinding weg maar na de stekker eruit en er weer in krijg ik weer verbinding maar een 168.nog wat .IP-adress Dan ontvangt hij niks van de router verzonden 45 ontvangen 0 ??? de internet van beneden doet het wel.

Sinds gister heb ik helemaal geen verbinding of als ik wat zit te prutsen met die staartje krijg ik zeer laag verbinding tot laag maar dan later valt ie weer weg ..Maar dan ook geen verbinding IP adres 168 vet vaag !@# :/
Maar hoe kan ik weer zorgen dat ie een 192... Ip krijgt en de verbinding hoger word ..

Ik kan ook geen web key invoeren :s
Hoe kan ik me verbinding normaal doen zoals het was? Ik kan me router niet verplaatsen.. die zit in de meterkast:?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:23

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Je bent misschien wel nieuw op het forum, maar vraag jezelf eens af wat deze vraag in vredesnaam met Processors, Moederborden of Geheugen te maken heeft :?

Daarnaast heb je 2x een topic geopend- crossposten is niet de bedoeling.

Ga dus alsjeblieft de registratievoorwaarden waar je je accord EN bekend mee verklaard hebt herlezen, daar staat namelijk hoe het er hier wel aan toe hoort te gaan :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.