Toshiba Tecra S1 CD-RW vervangen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J Peursem
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-09 11:59
Beste mensen,

Ik zit met een probleem. Ik heb een Toshiba Tecra S1 hier en daar zit een DVD-ROM/CD-RW combo drive in (TEAC DW-224E). Nu wil ik daar graag een DVD+RW inhebben. Ik heb de DVD-ROM/CD-RW eruit gehaald en de converter eraf gesloopt. Vervolgens heb ik alles omgebouwd naar de DVD+RW. (Toshiba SD-R6472) Als ik nu de laptop aanzet en in het BIOS kijkt, ziet de laptop de DVD+RW niet! Ik heb al een nieuwe BIOS erop gezet, maar dat haalde niets uit. Ik weet zeker dat de DVD+RW drive niet kapot is, want in een andere laptop die ie het wel. Bovendien krijgt de drive wel stroom van de Toshiba laptop, want het ledje brand en de CD lade gaat open. Is er iemand die hier een oplossing voor heeft? Bedankt alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-10 09:46
Toshiba een lief mailtje sturen... mischien weten zij meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-10 16:24
Dan kun je echt dag dag tegen je garantie zeggen als Toshiba hierachter komt, zou ik dus niet doen... Heb je wel de officiële DVD+RW drive gekocht dan? Zoals die in de P-M 2.0GHz Tecra S1 wordt verkocht?

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J Peursem
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-09 11:59
Ja, ik heb het bij Toshiba gevraagd, maar daar zeggen ze gewoon letterlijk:"Ja meneer, dan had u maar een duurdere laptop moeten kopen!" :( Het probleem is echter dat deze laptop mij 1300EURO heeft gekost en dat de latop met DVD+RW mij 2000EURO kost. Een beetje een groot verschil dus. Ik heb deze DVD+RW drive gewoon gekocht bij Alternate. Zij dachten dat het met de converter ook wel zou gaan. Maar blijkbaar niet dus, helaas. :'(

Edit: De officiële DVD+RW drive is niet te koop bij Toshiba volgens een medewerker. Ze doen niet aan zulke losse verkoop...

[ Voor 22% gewijzigd door J Peursem op 28-02-2005 16:56 ]