onderdeel lian-li kast pc-61

Pagina: 1
Acties:

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
ik ben er nog steeds niet achter wat het volgende onderdeel is voor mijn lian-li pc-61:
Afbeeldingslocatie: http://images.anandtech.com/reviews/cases/lianli/pc60plus/fullset.jpg
het is het Middelste onderdeel op de bovenste rij. deze zat los bij mijn kast. ook kan ik nergens vinden waar dat nou voor dient. ik zie ook niet echt een plek in mijn kast waar die thuis zou horen.

[ Voor 9% gewijzigd door Avvd op 28-02-2005 15:25 ]

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06-2025

DoD Cerberus

blabla!

heb je er geen handleiding bij gehad dan ?

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

• KhaZ
  • Laatst online: 07:55
[gok] kan je 'm niet ergens monteren zodat hij je voeding ondersteund bij het "hangen"? [/gok]

• Avvd
  • Niet online
in de handleiding staat hij niet (hij wordt wel bij alle lian-li kasten geleverd volgens mij). en ik zou niet weten waar ik hem dan bij de voeding moet monteren. de voeding ligt overigens al op een soort van aluminium balkje

[ Voor 16% gewijzigd door Avvd op 28-02-2005 23:15 ]

• Paul Hewson
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03:00
Om je harddisks mee vast te zetten? Lijkt me nog enigzins logisch gezien de sleufgaten, anders zou ik het ook niet weten

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07:43
Ik heb er ook een gekregen bij mijn lian li pc 61. Hij verkleint de harddisk kooi onderin van 5,25 naar 3,5 inch schijven.

• Avvd
  • Niet online
ze zijn nu al voor 3.5 inch en ik zou dan toch niet weten waar ik hem dan vast moet schroeven :S

EDIT:

ik zie wat je bedoeld. dan kan je de schijven gewoon linggend monteren inplaats van 3 alleen kunnen er dan nog maar 3 schijven in plaats van 5 in. ik snap het voordeel niet echt 8)7

[ Voor 51% gewijzigd door Avvd op 01-03-2005 19:36 ]

• Paul Hewson
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03:00
spacejam schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 19:33:
ze zijn nu al voor 3.5 inch en ik zou dan toch niet weten waar ik hem dan vast moet schroeven :S

EDIT:

ik zie wat je bedoeld. dan kan je de schijven gewoon linggend monteren inplaats van 3 alleen kunnen er dan nog maar 3 schijven in plaats van 5 in. ik snap het voordeel niet echt 8)7
Is waar ook, las ik ergens in een artikel over de PC-60/61 PLUS (niet zeker welke het nou was)

Verwijderd

review op anandtech:

http://www.anandtech.com/casecooling/showdoc.aspx?i=2357

staat het beschreven...

• Avvd
  • Niet online
het staat er niet in beschreven of ik lees er heel erg overheen
Pagina: 1