Toon posts:

Toetsenbord probleem

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Fujitse Siemens Amilo D Notebook systeem maar heel vaak als ik gewoon aan het typen ben doen verschillende leestekens het niet goed zoals bijvoorbeeld @ die dan als " wordt weergegeven.. Als ik control shift indruk is dit weer een tijdje normaal en lijkt niks aan de hand maar na een tijdje ben ik weer terug bij af.. Lijkt mij op de lossen met een update van iets.. Maar omdat ik een kneus met computers ben vraag ik het hier maar aan de experts..

Alvast bedankt..

Groetjes Niels
niels@youngentrepreneurs.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zou je Keyboard instellingen moeten nakijken denk ik in het configuratiescherm:

start --> instellingen --> configuratiescherm.
Ga vervolgens naar "Landinstellingen" en klik op het tablad "talen" en klik vervolgens op "details".

Zorg ervoor dat de standaard invoer taal staat op:

Nederlands (nederland) - Verenigde staten.

Dit zou denk ik je probleem moeten oplossen, mist je zowieso werkt in XP. Zo niet dan hoor ik t wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2005 @ 15:17:
Ik heb een Fujitse Siemens Amilo D Notebook systeem maar heel vaak als ik gewoon aan het typen ben doen verschillende leestekens het niet goed zoals bijvoorbeeld @ die dan als " wordt weergegeven.. Als ik control shift indruk is dit weer een tijdje normaal en lijkt niks aan de hand maar na een tijdje ben ik weer terug bij af.. Lijkt mij op de lossen met een update van iets.. Maar omdat ik een kneus met computers ben vraag ik het hier maar aan de experts..

Alvast bedankt..

Groetjes Niels
niels@youngentrepreneurs.nl
Volgens mij heb je plaktoetsen aanstaan. Dit kun je uitzetten in configuratiescherm > accesabilty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2005 @ 15:21:
Je zou je Keyboard instellingen moeten nakijken denk ik in het configuratiescherm:

start --> instellingen --> configuratiescherm.
Ga vervolgens naar "Landinstellingen" en klik op het tablad "talen" en klik vervolgens op "details".

Zorg ervoor dat de standaard invoer taal staat op:

Nederlands (nederland) - Verenigde staten.

Dit zou denk ik je probleem moeten oplossen, mist je zowieso werkt in XP. Zo niet dan hoor ik t wel.
Super bedankt voor de reactie maar het probleem is nog niet opgelost.. Shift+2 wordt gewoon nog steeds een aanhalingsteken ipv een apenstaartje .. behalve als ik eerst weer control+shift indruk .. en daarna shift+2 doe..

Overigens zitten alle tekens door de war totdat ik control+shift heb gedaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit klopt, dan moet je een toetsenbord combi verwijderen of de toetsenbord configuratie zoals ik heb beschreven wel activeren.

Dit doe je door:

Bij landinstellingen -> talen -> details -> instellingen (tablad)

De standaard invoertaal te zetten op --> nederlands - verenigde staten te selecteren.

Klik vervolgens op toepassen en sluit vervolgens de openstaande vensters af.

Dit zou moeten helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 10:38:
Dit klopt, dan moet je een toetsenbord combi verwijderen of de toetsenbord configuratie zoals ik heb beschreven wel activeren.

Dit doe je door:

Bij landinstellingen -> talen -> details -> instellingen (tablad)

De standaard invoertaal te zetten op --> nederlands - verenigde staten te selecteren.

Klik vervolgens op toepassen en sluit vervolgens de openstaande vensters af.

Dit zou moeten helpen.
SUPER HET WERKT ONWIJZE BEDANKT !!
Pagina: 1