Toon posts:

RAID array terug zetten.

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Momenteel bezit ik een MSI Neo2 Socket 939 moederbord.

Aangezien dit bord gigantisch veel problemen heeft met mijn RAID-0 opstelling, (2x 200GB Maxtor, niet bootable) wil ik een nieuw moederbord kopen.

Offtopic:
Je denkt waarom gaat hij niet naar de winkel en de garantie claimen... Nou ik ben de garantie van EMPC te Dronten een beetje BEU! |:( :( Per mail vertelden ze me dat de RMA gemiddeld 3 a 4 weken moest gaan duren, en dat kan natuurlijk niet omdat ik het systeem voor school etc. nodig heb...

Maar nu, stel ik neem een ASUS bord... Kan ik mijn RAID-0 opstelling dan hervatten zonder data te verliezen? Of moet ik een nieuwe aanmaken met als gevolg dat ik alles kwijt ben...

Bedankt!

Groeten,
Ivo

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:22

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Ik geloof dat het alleen kan wanneer je hetzelfde type controller gebruikt, bijvoorbeeld een Silicon Image 3112a. Je data blijft dan gewoon behouden.

Toen waren beige computers heel gewoon.

Verwijderd

Prutz0r schreef op maandag 28 februari 2005 @ 15:05:
Ik geloof dat het alleen kan wanneer je hetzelfde type controller gebruikt, bijvoorbeeld een Silicon Image 3112a. Je data blijft dan gewoon behouden.
Klopt!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Check eens de FAQ van het juiste subforum: Opslagmedia & I/O Controllers. Daarin zul je de RAID FAQ vinden :)

Dit topic is gesloten.