Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Topicstarter
Ik ben binnenkort jarig, en zoek nog naar een kado. Ik weet namelijk weinig te vragen.
(hoe verwend ben je dan wel niet )

Nu weet ik dat er een tijd lang een bepaald apparaat voor gamers te koop is geweest. Een soortement van "klauw" die je in je linkerhand hield. Het is een soort muis zonder bal of laser, eerder een trackball zonder bal, waar een klein stuk toetsenbord op is te vinden met een ergonomisch ideaal gevormde WSAD config.

Je kunt hem dus instellen om fijner FPS te spelen, zonder RSI verschijnselen. Je jump, duck, walk en dergelijke zitten allemaal bij elkaar.

Nu is daar een officiele Claw in australie te krijgen, tegen een behoorlijke prijs, maar die kende ik dus nog niet en is alleen via een bij mij niet aanwezig credit card te krijgen. Nu kan ik me herinneren bepaalde soortgelijke apparaten ook wel eens op de nederlandse markt gezien te hebben, maar ik kan ze niet vinden, weet ook niet waar ik moet zoeken en op welke trefwoorden.

Wie kan me helpen?

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-11 19:17

Piggen

Lekker bakkie

Bedoel je de Nostromo Speedpad ?

Pricewatch