Toon posts:

Hoeveel connecties op Oracle DB?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is met 25 gebruikers tegelijk met een oracle database te connecten?

Bij voorbaat dank!

• MrBarBarian
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
ja dat kan.. en nu?

[ Voor 3% gewijzigd door MrBarBarian op 28-02-2005 14:58 ]

iRacing Profiel

• Swa-baldie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-06-2023
eitje... waarom wil je dat weten?

Verwijderd

Topicstarter
Ze vroegen het op mijn werk. Het zou makkelijk op internet te vinden moeten zijn maar ik kon het nergens vinden. Maar bedankt voor de reply's, hij mag nu dicht :)

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23-08 15:48
Wat d8 je van: Dat licht aan je hardware ??

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-08 17:40

leuk_he

1. Controleer de kabel!

GarBaGe schreef op maandag 28 februari 2005 @ 15:06:
Wat d8 je van: Dat licht aan je hardware ??
Als je oracle 9 op een 486 draaid ligt het aan je hardware. Maar met serverhardware have een paar jaar terug terug is 25 gebruikers peanuts.

Wat dacht je van "dat ligt aan je licentie?" (oracle beperkt het aantal connecties niet aan de hand van een licentiesleutel ofzo, maar 25 gebruikers =(ongeveer) 25 licenties kopen wil je legaal zijn)

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:46

Duinkonijn

Huh?

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

Verwijderd

Topicstarter
Hardware en licenties zijn geen probleem. Maar dit wilde ik even 100% zeker weten voordat ik me in een nieuw project ga storten. Helaas is mijn technische kennis over DBMS'en enz. wat beperkt :)
Pagina: 1