Toon posts:

Geocaching op je mobieltje?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit nu toch echt alweer een tijdje te zoeken, maar zijn er programma's Vito navigator II en Cachedragon voor de series 60 mobieltjes? Ik heb een 6600.

Die bovenstaande programmaatjes bestaan er voor de PocketPC enzo, maar nog niet voor het mobieltje.

Ik heb wel Route 66, maar die stelt met niet in de gelegenheid een gps coordinaat in te voeren.

Ik wil er graag mee gaan geocachen... Wie kan me helpen???

Software genoeg natuurlijk, maar ik ben benieuwd naar de gebruikerservaringen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2005 15:01 ]

Verwijderd

Topicstarter
Gisteren dezelfde vraag gesteld op geocaching.nl, maar ook daar niemand die reageerd. Het zal dus of weinig gebruikt worden of gewoon niet bestaan...

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
In TomTom mobile kun je kiezen voor de optie 'Navigeer naar GPS locatie' is dit wat je nodig hebt?

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Verwijderd

Topicstarter
Als je dan idd een coordinaat kunt intikken wel. Ik moet snel maar eens een extra mmc kaartje kopen, dan kan ik TomTom eens gaan proberen. Maar berekend die dan de route of kun je ook met TomTom de mogelijkheid krijgen om zelf te lopen naar een gps coordinaat zonder route planning? Zodat TomTom dmv een pijltje aangeeft waar je heen moet lopen en hoe ver het nog is?

• P_de_B
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 10:22:
Als je dan idd een coordinaat kunt intikken wel. Ik moet snel maar eens een extra mmc kaartje kopen, dan kan ik TomTom eens gaan proberen. Maar berekend die dan de route of kun je ook met TomTom de mogelijkheid krijgen om zelf te lopen naar een gps coordinaat zonder route planning? Zodat TomTom dmv een pijltje aangeeft waar je heen moet lopen en hoe ver het nog is?
Ik heb het nog nooit gedaan, maar ik vermoed dat TomTom gewoon een route berekend en niet een pijltje laat zien waar je nog langs moet.

• P_de_B
  • Niet online
Als ik even ga [google= geocaching symbian series 60] geeft de eerste hit mij het volgende:

GPS Disp is a simple GPS information software for Nokia 6600, 3650 or 7650. With GPS Disp you can easily connect to your Bluetooth GPS device and display the most important GPS information on your Nokia phone. The complete story can be read here.

Heb je al zelf eens goed gezocht?

Verwijderd

Topicstarter
Ja, deze ken ik. Maar dit stukje software stelt je dus niet in staat een coordinaat in te toetsen. Hij geeft alleen maar aan waar je op dit moment bent en welke koers, snelheid etc etc je loopt.

In ieder geval bedankt voor de moeite. Ik doe echt wel mn best om te zoeken! ;)
Pagina: 1