Ik heb het plan opgevat om een versterker onder mijn achterbank te installeren. Heeft iemand daar ervaring mee? Ik doel met name op mogelijke warmte-ontwikkeling of wellicht zaken die ik me niet zo 123 realiseer.
warme lucht stijgt en zal dus niet makkelijk wegkunnen, wellicht een fan plaatsen (grote, dan hoeft ie niet zoveel rondjes te draaien)
of zet je je muziek niet zo hard? (lijkt me wel, anders heb je geen versterker
)
of zet je je muziek niet zo hard? (lijkt me wel, anders heb je geen versterker
Het kan, als je voldoende ruimte hebt waar lucht kan cirkuleren.
Zoals LiquidSmoke al zegt zal je een paar fans nodig hebben die de koeling een beetje forceren.
Heb je al gedacht aan onder je stoel?
Zoals LiquidSmoke al zegt zal je een paar fans nodig hebben die de koeling een beetje forceren.
Heb je al gedacht aan onder je stoel?
Wise enough to play the fool
Er zit nu 1 versterker in die inderdaad onder een stoel zit. Maar ik vind die plek wat 'gemakkelijk' (diefstal) en als er achterpassagiers meerijden kunnen ze mogelijk tegen de versterker (bekabeling) aan zitten trappen. Dus ik dacht... ook mooi weggewerkt zou onder de achterbank zijn (er is daar zat ruimte als ik me niet vergis in mijn oude Galant). Omdat het een (giga!) hatchback is en ik graag flexibel wil zijn (hoedenplank eruit halen/achterbank in delen neerklappen) om grote dingen ook te kunnen blijven vervoeren zonder dat er versterkers of subwoofers in de weg zitten.
Het zal wel experimenteren worden met een fannetje idd.
Het zal wel experimenteren worden met een fannetje idd.
En dubbele bodem in kofferbak?
Wise enough to play the fool